wilfox

Doen we! En het genoegen was wederzijds!

2 likes

Van Willem Jan een vintage Seiko overgenomen. Kende @wilfox en het horloge al, dus wist dat ik van een betrouwbare en relaxte verkoper zou kopen. Altijd een aanrader om met Willem Jan zaken te doen!

1 like

Gisteren een mooi horloge overgenomen van Willem-Jan. Door een drukke weekendplanning besloten we last minute bij een voetbalclub af te spreken waar @wilfox toevallig die ochtend aanwezig was. Mijn verwachting was dat we alles even snel en ā€˜vanuit de kofferbakā€™ zouden afwikkelen, maar niets bleek minder waar. Voordat we het doorhadden zaten we, onder het genot van een kop koffie, geruime tijd over de gezamenlijke hobby te praten in de kantine. Een leuke ervaring die wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar is! :+1:

Met knikkende knieƫn op audiƫntie bij @wilfox. :wink: was vooraf een leuk contact. In het echt nog leuker. Uiteenlopende onderwerpen kwamen voorbij tijdens de overdracht. Gaan we hopelijk binnenkort met de biervrinden herhalen Willem-Jan :+1:
Aanrader, 5 pleesjes :sunglasses:

2 likes

Het genoegen was geheel wederzijds en dat met de biervrinden gaan we zeker doen!
:beers:

1 like

Mooie vintage Bulova Snorkel overgenomen van @wilfox , super contact, fijne en vlotte afhandeling, horloge op tijd en bombproof verpakt ontvangen. Aanrader om zaken mee te doen, Willem-Jan is een topper!

2 likes

Wederom een horloge verkocht! En wederom goed gesprek en fijne overdracht.
TopperšŸ‘
Fijne avond kerel mocht je dit nog lezen.

1 like

Bedankt man, geheel wederzijds. Hou je haaks :muscle:t3:

1 like