Omdat ik iets anders op het oog heb mag deze budget-topper de collectie verlaten.
Dit sportieve horloge in overseas-stijl biedt prijsklasse-overstijgende specs als saffierglas, een gesigneerde kroon, geïntegreerde band met vlindersluiting en een oerdegelijke Miyota automaat. Daartegenover staat dat je het moet stellen met reguliere frictiepennen om de band in te korten, de kroon niet schroeft en het uurwerk niet ‘hackt’, maar voor een bedrag wat je tegenwoordig ook kwijt bent als je met je gezin naar McDonalds gaat, vind ik dat je daar niet over moet zeuren ![]()
Voor de puristen: Hoewel de inspiratie voor dit model niet moeilijk te raden is, is Geya niet het zoveelste AliExpress homage-plakmerk. Geya bestaat sinds de jaren '90, heeft meerdere fysieke winkels in China en nam zelfs o.a. verschillende malen deel aan Baselworld.
Merk & model: Geya Classic Series G78166
Diameter (excl. kroon): ≈ 41 mm.
Lug-to-lug: ≈ 48 mm.
Dikte: ≈ 11 mm.
Bandaanzet: geïntegreerde band
Leeftijd/datum waarop het horloge in mijn bezit is gekomen: Horloge is van december '25, ik heb 'm in maart '26 in z.g.a.n. staat gekocht.
Papieren, doos en eventuele accessoires: Complete set. Band is momenteel op maat voor een pols van ca. 17.5 cm. Alle verwijderde schakels zitten erbij.
Verzendkosten of afgehaald: Verzending op kosten van de koper.
Conditie: Zeer goede staat, lichte gebruikssporen.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 8205 automaat.
De prijs voor dit leuke horloge is € 60.
Ik verklaar bij deze dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.
Ervaringen met mij als verkoper vind je hier.
Klik linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur me een privébericht als je wilt reageren op deze advertentie. Reageren als antwoord op dit topic is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).