TK: Hanhart 417 ES 1954 Flyback Reverse Panda 39

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Hanhart 417 ES 1954 Flyback Reverse Panda 39 met modelnummer H701.211-7010.
Diameter: 39mm
Leeftijd: 06/2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 09/2023
Factuur en/of certificaat: Aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Overcomplete set.
Verzendkosten of afgehaald: Zowel verzekerde verzending op kosten van de koper als afhalen in regio Den Haag mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): 98/100. Minuscule haarlijntjes op de gepolijste delen van de achterkant.
Soort uurwerk en kaliber: Sellita AMT5100 M handopwinder chronograaf met flyback functie. Houdt de tijd uitstekend bij binnen COSC-parameters.

Vraagprijs: 2000,- exclusief eventuele verzending.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Aarzel bij twijfel niet om vragen te stellen!

36 likes

Up.

Up!

Omhoog.

Up.

Omhoog.

Up!

Omhoog en prijsdaling naar 1950,-

Omhoog!

Weekend up.

Up en 1900,-

Up!

Omhoog.

Up en 1850,-. Bodem is nabij!

Up.

Zalig Pasen en 1800,- als bodemprijs!

2 likes

Up!

Omhoog. 1800,- voor een dunne mechanische chronograaf in nieuwstaat van een Duits merk met historisch cachet.

Lager gaat het niet meer worden en het zal geen straf zijn om hem zelf te houden mocht het daarop aankomen. :wink:

1 like

Omhoog.

Up.