Ik ben aan het opruimen. Deze toentertijd verkocht op Vinted maar werd teruggestuurd omdat die gozer mij probeerde te scammen. Gelukkig is goede staat terug gekomen.
Sinds dien niet meer gedragen en is helaas aan het verstoffen.
Vandaar, hopelijk de laatste succesvolle poging om het te verkopen.
Geïnspireerd door de 1016 met een wijzerplaat en wijzers die met de hand ge-aged is die altijd uniek zal zijn van een ander exemplaar.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en absoluut geen ruil:
Merk en model: Katabami, The 36mm ‘‘AgeYourself’’.
Diameter: 36mm
Leeftijd: 07-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07-2023
Factuur en/of certificaat: Geen.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Met Japanse Pottery Box zoals afgebeeld.
Verzendkosten of afgehaald: Kan allebei. Verzendkosten voor koper.
Conditie (krassen, werking etc): Gedragen, zoals het hoort.
Soort uurwerk en kaliber: NH35A
Vraagprijs: €400 incl. verzending. Nieuwprijs is blijkbaar €1100 (was €880) excl. verzending.
Review van het horloge:NA: Katabami, The 36mm ‘‘AgeYourself’’
Kijk gerust op de website van Katabami.
Review(s) over mij: Sion & Sion (als iemand het kan samenvoegen zou het fijn zijn.)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.