TK | Lotje Rolex memorabilia

Te koop ‘lotje Rolex Memorabilia’

Bij het opruimen kwam ik nog een paar Rolex dingetjes tegen waar ik ooit eens wat geld aan uit heb gegeven. Ik doe er niks meer mee, wat mij betreft mag het door naar een andere liefhebber. Liefst verkoop ik alles ineens.

Prijsindicatie excl. verzenden

  1. Servicedoosje compleet (USA) € 20
  2. Chronometer tag (de rode) € 15
  3. Vintage garantie portefeuille (met vertaling) € 40
  4. Portefeuille € 40,00
  5. Caran d’Ache pen (nieuwe vulling nodig) € 40
  6. Serviceboekje ‘Take Care of Your Rolex’ € 20
  7. Sleutelhanger ‘boei’ (eerste generatie) € 90
  8. Setje vintage doekjesCellini/Tudor € 40

Alles in één: € 210,- (incl. pakketverzending binnen NL, PostNL)

Dank voor de aandacht. :beers:


Als ik het bandje minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hiervoor een recente foto van het daadwerkelijke object. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Feedback op HF: Klik …

5 likes

De Caran d’Ache pen is onderweg naar een nieuwe eigenaar … :slight_smile:

2 likes

:up:

FalseHappyFairybluebird-size_restricted

PS wat is dat toch dat sommige liefhebbers een bericht sturen met “Ik heb interesse” voorzien van een soort van verduidelijkende vraag, soms ook over de prijs. Dan volgt er uiteraard van mij een keurig antwoord en daarna, … daarna hoor ik helemaal niks meer. Ik vind het niet zo heel erg netjes. Het zal aan mij liggen.

19 likes

En ook de portefeuille is onderweg naar een nieuwe eigenaar … :slight_smile:

:up:

no-worries

Fijn weekend Rolex (spullenboel)liefhebbers! :beers:

En ook de rode Chronometer tag is onderweg naar een nieuwe eigenaar … :slight_smile:

:up:

1584573444540

Nog beschikbaar …

:up:

:up:

De leuke ‘boei’ sleutelhanger in zijn natuurlijke habitat
Het horloge is niet bij de deal inbegrepen. :sunglasses:

5 likes

:up:

En ook 't USA-servicedoosje en de vintage garantie portefeuille gaan naar een nieuwe eigenaar … :slight_smile:

Nog beschikbaar:

:up: