Voor deze was ik getriggered door het Monnin kastentopic Duiker reissues met Monnin case, en het Magnum PI-horloge dat daar werd genoemd, de Sea Quartz. Die aangeschaft, en snel daarna deze pvd-variant op zonne-energie. Via eBay en zonder bandjes, maar daarvan heb ik er wel genoeg. Tof en stoer ding, en heeft zelfs de pvd 1521 doen vertrekken, maar mag in de opruiming dan toch alsnog weg.
Voor de liefhebbers van Monnin-kasten een leuk buitenkansje.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, geen ruil:
Merk en model: Momentum Eclipse Solar SQ30
Diameter: 42 mm
Leeftijd: weet ik niet
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2024
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos en zo wel, maar dus geen originele bandje(s), ik heb er twee eenvoudige CNS bandjes bij gedaan, en een Obris Morgan band voor de liefhebbers van oranje.
Verzenden of afgehaald: kan allebei (Schoonhoven)
Conditie (krassen, werking etc): heel erg netjes. Loopt goed, alleen raakt de secondewijzer geen enkel streepje goed aan. Dat schijnt te horen bij Momentum, mijn Sea Quartz had hetzelfde. OCD-ers moeten maar verder kijken.
Soort uurwerk en kaliber: Solar Epson VS42A
Vraagprijs: 225 euro ex verzenden
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
(Voor het beeld alleen, deze bandjes niet erbij)