Via dit topic over Monnin duikers ben ik op het spoor gezet van deze leuke duiker, en – zoals dat gaat bij mij – meteen maar deze en wat later een zwarte SQ30 Black-Ion Eclipse aangeschaft. Die Monnin-kast is echt wel leuk!
En die Eclipse heeft er zowaar voor gezorgd dat ik m’n PVD Squale 1521 heb verkocht, dus die blijft nog even, maar deze mag dan wel weg. Nieuw gekocht van Momentum, en ik moet eerlijk toegeven dat dat verhaal van Magnum stiekem wel heeft geholpen. Een paar keer gedragen op rubber (Tropic is hiervoor gemaakt), de stalen band is ongedragen.
OCD-ers opgelet: op beide horloges (het schijnt bij dit merk te horen?) is het ze gelukt om de secondewijzer echt geen enkel secondestreepje goed te laten raken, dus als dat een ding voor je is, moet je deze vooral links laten liggen…
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop/geen ruil:
Merk en model: Momentum Sea Quartz 30
Diameter: 42 mm
Leeftijd: weet ik niet
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): augustus 2024
Factuur en/of certificaat: ja, zit erbij
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in Schoonhoven; verzendkosten 6,95
Conditie (krassen, werking etc): paar veegjes op rechtsboven, verder heel netjes, zie foto’s. Stalen band is ongedragen.
Soort uurwerk en kaliber: quartz, Ronda R507
Vraagprijs: 250 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.