TK: Montblanc 1858 Monopusher Chronograph Bronze LE

Te koop aangeboden: Toffe bronzen monopusher chronograaf uit de Montblanc Heritage lijn in gelimiteerde editie van 1858 exemplaren.
Ik heb hem maar kort in bezit maar na andere aankopen wil ik de collectie weer iets verkleinen.

Introducing the Montblanc 1858 Monopusher Chronograph In Steel And Bronze

Merk en model: Montblanc 1858 Monopusher Chronograph Bronze ref. 125583, Limited Edition - 1 van 1858
Diameter: 42 mm diameter (maar draagt m.i. kleiner), 22 mm lugbreedte
Leeftijd: 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): apr. 2025
Factuur en/of certificaat: -
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set met doos, omdoos, boekjes en blanco garantiekaart, ongedragen originele band en leren Rios band
Verzendkosten of afgehaald: persoonlijke overdracht in de Randstad of volledig verzekerde aangetekende verzending zijn beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat; geen zichtbare beschadigingen op kast of glas, het brons heeft al een mooie patina ontwikkeld (die indien gewenst ook weer te verwijderen is)
Soort uurwerk en kaliber: Montblanc cal. MB 25.12 automaat (bss. Sellita SW510)

Vraagprijs: € 2.150,- incl. evt. verzekerde verzending per pakketpost binnen NL/BE
Inruil is in overleg mogelijk maar een directe verkoop heeft de voorkeur.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Groet, Matthijs

12 likes