Dit is wat ik, kijkende naar @Moos68 verzameling, aan zou raden. Past er mooi tussen, heeft de vintage vibes van z’n skin duikertje en een paar van z’n dressier stukken.
Er zijn al vier duikers, dus een lekkere bronzen field watch: Mooie toevoeging.
Dit is wat ik, kijkende naar @Moos68 verzameling, aan zou raden. Past er mooi tussen, heeft de vintage vibes van z’n skin duikertje en een paar van z’n dressier stukken.
Er zijn al vier duikers, dus een lekkere bronzen field watch: Mooie toevoeging.
Dat horloge rechtsonder. Kanonnen…
daar heb je een vliegticket voor nodig om van de ene kant van de bezel naar de andere kant te komen
Die valt wel op, maar mooi is anders ( puur mijn smaak)
ei
Weit hier maar over uit in een ander topic.
Jaha
maaruh
er zitten wel 25 juwelen van safier in…
das toch niet nix hè.
d
hoop dat u het niet te persoonlijk neemt wat mensen hier zeggen. Zoals al door enkele gezegd word als je hem echt mooi vind kopen anders. Zou ik zeker even kijken na de opties die hier gegeven worden.
Sommige verschillen veel kwa prijs maar de hamilton, tudor en baltic, spinnaker zijn serieus goede opties, met in mijn ogen veel meer kwaliteit een mooiere afwerkingen en meer een eigen design dan een halve kopie een mengelmoes aan horloges.
Succes en ben benieuwd wat het uiteindelijk word.
Mogelijk interessant?
Thanks allemaal voor het meedenken.
Ben er nog niet uit.
Word vervolgd———
deze zijn wel oké qua kwaliteit volgens mij. Hangt van de prijs af of het de moeite waard is. Bovenste ken ik verder niet en geeft me ‘Panarai knock off’ vibes. Die afwijkende kroon voorspelt ook niet veel goeds voor de kwaliteit…
Over Magrette is hier op het forum zeker eea terug te vinden. Deze kroon klopt zoals origineel geleverd als ik het goed heb.
Staat op mp ook een ingersol op mp
In brons ….wel gehoord van dat merk.
Made in usa ….
maak daar maar made in China van. Heb er ooit eentje van staal gehad. Bleek geen staal te zijn maar een laagje chroom dat er na een paar maanden vanaf begon te slijten… Geen aanrader dus.
Thanks!!
Geen idee wat het is, maar die gesp is wel echt huge in verhouding tot de kast ![]()
Tot nu toe denk ik dat die OceanX je beste optie is, als de prijs oké is. Zit een Seiko automaatje in, dus dat zit wel goed
Wil er max €500 aan uitgeven.
Is gewoon voor de gein,kijken of het wat is een bronzen horloge
Thanks u all voor de moeite en advies