TK Omega seamaster de ville

Te koop (geen ruil)

Eigenlijk niet verwacht dat ik hier afstand van zou willen of kunnen nemen. Gezien er ook andere hobby’s zijn welke serieuze kosten aan verbonden zijn dus toch in de verkoop. Ondanks het risico op spijt achteraf.
Het horloge is deels verguld met een zeer hoge laagdikte. Ik schat zo’n 1,5 mm. Ondanks de leeftijd in wel heel mooie staat, minuscule krasjes. Juwelier had het onderhoud gegeven alvorens verkoop.

Met mijn polsomvang van ca 20 cm is het horloge absoluut niet klein te noemen en draagt erg prettig.

Merk en model:
Omega seamaster de Ville goldcap

Diameter:
34 mm

Leeftijd: jaren ‘60(?)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen 2015

Factuur en/of certificaat:
Betaalbewijs bij de juwelier aanwezig
Kan meegeleverd worden op verzoek

Originele doos en/of eventuele accessoires: het ongebruikte bandje welke meegeleverd werd en de huidige band welke erop zit. Geen originele doos e.d. aanwezig

Verzendkosten of afgehaald in regio:
Afhalen regio Alkmaar. Wordt niet verzonden.

Conditie (krassen, werking etc):
Kast en glas zijn in zeer nette staat.
Gesp is niet origineel omega vermoedelijk
Band heeft ook gebruikssporen
Loopt verder keurig.
Kroon draait zoals het hoort

Soort uurwerk en kaliber: fabrikaat Omega

Vraagprijs:
1420 euro, is exact wat ik er bij de juwelier voor betaald heb

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes

:point_up: