Vanaf vandaag staat mijn geweldige Omega Seamaster Ploprof, referentienummer 224.32.55.21.01.002, te koop.
Deze Omega Ploprof uit 2011 is sinds oktober 2021 in mijn bezit en is een origineel Nederlands geleverd horloge.
Het horloge loopt fantastisch en heeft een liefdevolle service ondergaan bij Omega Nederland.
Het uurwerk is het geweldige automatische Omega 8500 co-axial.
De afmetingen van de stalen kast zijn 48 (hoogte) x 55 (breedte) x 17 (dikte) mm.
Het bandje is van stalen mesh en heeft een micro verstelbare vouwsluiting met duiker-extension.
Als extra is een originele Omega rubber band aanwezig, welke nog nooit gebruikt is en is nieuw in verpakking.
Alle documenten, papieren, tags, doos etc. aanwezig. Full set dus.
Het horloge is gedragen, enkele krasjes op met name de sluiting zichtbaar. Verder geen opvallende krassen of butsen.
Vraagprijs voor de volledige set is € 8900,-.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Mocht je interesse hebben of meer foto’s willen zien, stuur dan een net berichtje.
Ophalen heeft de voorkeur op een voor ons beiden prettige locatie. Uiteraard is verzenden ook mogelijk, maar geheel voor risico van de koper.
In principe geen interesse in ruilvoorstellen. Mocht je dat toch proberen, dan is de ruilwaarde € 9000,- en zijn alleen Omega en Rolex kanshebbers.