Niet overwogen , die is me eigenlijk wat te uitgesproken (En komt dan in vaarwater van mijn U1S als vakantie/zomer beater)
Vergt ballen idd
In iets kleinere diameters bestaat er veel mooi spul.
Onder budget, maar mooi en toolish
Wat meer sportief dan tool
Of gewoon sportief dressy, in geen enkel vaarwater
Bij Breitling hebben ze ook wel wat
Helaas met extra complicatie
Rolex heeft ook wel wat sportievere horloges.
Dit model is niet meer leverbaar…alleen de Summer Blue nog…
Maar valt nog te vinden hoor
Dan mag jij mij zeggen wasr ze liggen? Ik kan ze nergens meer vinden bij een AD en Omega heeft hem uit de productie gehaald, en Ch24 heeft er eentje te koop staan in US dan bedoel ik dus met zwarte wijzerplaat. Op CHRONO24 staan er maar 26 op die een titanium kast hebben…stalen variant wordt een heel ander verhaal.
Zoek je het niet te ver?
Dank voor je input
Yema skindiver en Legend diver al gehad (in andere uitvoering), Ebel heb ik niet veel mee, maar die Chronomat GMT 40 (ja idd extra complicatie ) staat ook op mijn lijstje
Ik denk dat er een miscommunicatie is tussen ons beiden. Ik ben allang voorzien van een splinternieuw exemplaar zie mijn NA
Jij stuurde…
Waarop ik aangaf dat ze bijna niet meer te vinden zijn, bij geen enkele AD…de link wat jij mij toestuurd is de stalen variant en ik doelde op de Titanium daar zit nog wel degelijk verschil in. De foto die jij geplaatst hebt is ook de Ti variant niet staal…
Prachtige collectie en mooie whishlist. Heb je die top-3 whishlist al gepast alle 3?
@Phoenix.bas Ik heb ze niet gepast maar de gmt zal geen probleem zijn gezien ik nu een Submariner heb en die goed zit.
De Laureato heb ik al eens in 38mm gehad en (met spijt) verkocht.
De Panomaticlunar is de enige waarvan ik wel twijfel of die niet te groot is. Maargoed, eerst maar eens rustig sparen en misschien is de wishlist tegen die tijd alweer compleet anders.
Plaatje van de Laureato uit de oude doos:
Prachtig, ik vond hem zoveel mooier dan verwacht! Die 38mm ziet er qua maat perfect uit! De chrono is toch 42 en stuk dikker? Ik kon de 42 gewoon ook prima hebben en de 38 zag (niet geprobeerd) er klein uit… De GMT zal wel lukken ja. De Pano had ik ook zeer hoog, maar was vond ik, te hoog! Misschien toch JLC moonphase ultra thin weer op het lijstje… Pfff lastig.
De Laureato chrono had je ook in 38mm. Deze is alleen niet meer in productie en zeer schaard op CH24. Momenteel staat er slechts 1 in deze kleur in Japan.
Volgens mij ook 1 in Italië… https://chrono24.app/girardperregaux/laureato--id39293636.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR
Allemaal classics, nice.
Dankjewel
Thanks man! Ja de Studio Underdog is tof. Wellicht in de toekomst de Desert Sky erbij.
Heerlijke collectie
Tja dat hoort bij de hobby
Prachtige aanwinst
Dankjewel!