🇯🇵 TK Omega Speedmaster Tokyo 2020 Blue LE

Te koop (dus GEEN ruil)

Dit zegt ChatGPT er over :slightly_smiling_face:

Omega Speedmaster Tokyo 2020 Blue Edition – Gelimiteerd en uniek

Ter verkoop bied ik mijn Omega Speedmaster Tokyo Olympics 2020 Blue Edition aan, een zeldzaam horloge dat speciaal werd uitgebracht ter ere van de Olympische Spelen in Tokyo. Dit model is onderdeel van een gelimiteerde serie die uitsluitend in Japan is verschenen en staat bekend om zijn bijzondere uitstraling en verzamelwaarde.

De diepblauwe wijzerplaat en bezel geven het horloge een frisse, elegante look die perfect contrasteert met de klassieke Speedmaster-details. Zoals bij elke Speedmaster is ook dit model uitgerust met het betrouwbare handopwindbare chronograaf-uurwerk, rechtstreeks afgeleid van het legendarische “Moonwatch”-kaliber.

Staat en levering
Het horloge verkeert in uitstekende conditie, is weinig gedragen en altijd met respect behandeld. Het wordt geleverd met originele doos, papieren en toebehoren – compleet zoals destijds aangekocht.

Waarom bijzonder?

Exclusief uitgebracht voor de Japanse markt

Gelimiteerd, daardoor zeer geliefd bij verzamelaars

Een moderne klassieker met een sportieve maar tijdloze uitstraling

Dit is een kans om een stukje Omega-geschiedenis in handen te krijgen dat je niet vaak voorbij ziet komen.

Interesse of vragen? Neem gerust contact op voor meer informatie of foto’s.

Voor verkoopervaring met mij zie:

Merk en model: Omega Speedmaster Tokyo 2020 Olympic Games Limited Edition (één van de 2020 stuks)
522.30.42.30.03.001
Diameter: 42mm
Leeftijd: 4 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08/2021
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set. Alles is aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: f2f overdracht bij bijvoorbeeld een Van der Valk
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed
Soort uurwerk en kaliber: Mechanisch Caliber 1861
Vraagprijs: €6250,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

38 likes

Up voor deze mooie blauwe speciale Tokyo :jp:Speedmaster

6 likes