TK: Rolex Submariner 114060 2016

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (geen ruil):

Merk en model: Rolex Submariner 114060 No Date
Diameter: 40 mm
Leeftijd: 31-03-2016
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 31-03-2016
Factuur en/of certificaat: alle papieren en factuur aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set; incl omdozen, tags en alle schakels.
Ik heb het horloge nieuw gekocht bij JK Watchstore, het is origineel NL geleverd.
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur voor persoonlijke overdracht regio Den Bosch. Verzenden kan in overleg.
Conditie (krassen, werking etc): het horloge is (niet veel) gedragen, in roulatie. Ongepolijst met slechts lichte gebruikerssporen, waaronder een veeg op de lunette bij 10 minuten.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch 3130
Vraagprijs: € 9.750.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).










43 likes

Up voor deze Sub.

9 likes

€ 9.500

En wees gerust; anders dan mijn forumnaam doet vermoeden, noem ik dit een horloge.

10 likes

Paasbest horloge. Up voor de enige echte Sub.

Tevreden kopers gingen u voor

Helaas laat een van de HF-ers niets meer van zich horen, dus ik sta open voor een bod.

3 likes

Ons nieuwbouwhuis staat op de planning. Vandaar dat ik deze te koop heb. Doe me een bod (en reageer vervolgens op mijn berichten :wink:) en wie weet heb jij straks een mooie Rolex.

3 likes

Reacties genoeg, maar te vaak blijft het daarna stil. Koud watervrees?
Daar heeft de Sub geen last van :wink:

€ 9.250.

2 likes

Sub going up

2 likes

Make me an offer

1 like