TK: Seiko Samurai STO Blue Coral SRPH43K1

Geen idee waarom, maar ik was op slag helemaal verliefd op de plaatjes van dit model Samurai, toen deze uitkwam. Terwijl ik niets met duo heb, en al helemaal niets met rose gold. Maar de combi werkt dus niet alleen op de foto’s perfect, maar ook in het echt, en nog perfecter met de Navy Blue Crafter Blue CB01 band, die ik erbij doe. Prachtig zomervakantiehorloge!
Ik heb naast deze alleen te veel andere Samurai-varianten in de collectie, en inmiddels serieuze zomer-concurrentie van twee blauwe Squales, dus deze mag weg.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (geen ruil):

Merk en model: Seiko Samurai Save The Ocean Blue Coral SRPH43K1
Diameter: 43,8 mm
Leeftijd: ruim 2 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2022
Factuur en/of certificaat: ik heb de mailbevestiging nog ergens in de mail
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set, plus de extra CB01 band.
Verzendkosten (6,95) of afhalen (Schoonhoven) kan allebei
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed; twee kleine plekjes op het gepolijste deel van de zijkant. Weinig gedragen, beide rubber banden zijn dus ook nog zeer goed.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 4R35 automaat
Vraagprijs: 425 euro
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

18 likes

Up!

Up en down naar 400 euro!

Up!

1 like

Up!

Up en down naar 375 euro!

Omhoog maar weer ‘s. Zou ik deze ook kunnen framen als herfsthorloge…? :thinking:

Up!

Ook maar weer ‘s omhoog!

Up!

Up :sunny:

Up! Beetje kleur aan deze grijze dag.

Omhoog!

Deze gaat terug in roulatie. Geef maar een gil als je alsnog interesse hebt.

1 like