TK: The Citizen AQ4100-06W Ibuki Limited, 2699,- Euro

Hierbij bied ik mijn The Citizen Ibuki limited te koop aan. Er zijn er 250 van op de wereld, en er worden nul aangeboden op internet, voor zover ik kan zien. Daarmee is dit niet alleen één van de goedkoopst aangeboden The Citizen AQ4100 horloges op het web, maar ook nog eens een unicum.

Horloge is een overcomplete set. Ik heb de oorspronkelijke band nooit gedragen omdat ik een hekel heb aan vouwsluitingen. Alle papieren en verpakkingsmateriaal zit er bij, en het medaillon op de achterkant zit nog onder het oorspronkelijke stickertje (vandaar dat die foto er wat dodgy uitziet om die rand van dat stickertje, het was mij nooit opgevallen.

Ik verkoop het horloge omdat ik simpelweg grotere affiniteit voel voor Grand Seiko, en omdat ik te veel horloges heb.

Merk en model: The Citizen AQ4100-06W Ibuki
Diameter: 38mm
Materiaal: Duratect coated super titanium
Waterdichtheid: 100m
Soort uurwerk en kaliber: A660 Eco Drive high accuracy quartz, +/- 5 seconden per jaar, temperature compensated.

Leeftijd: November 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): November 2022
Factuur en/of certificaat: Garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, omdoos met alle oorspronkelijke verpakkingsmateriaal, hang tags, handboek en ongedragen leren band met vouwsluiting.
Conditie (krassen, werking etc): Uistekende conditie, er zit wel een bandenwissel-spoortje op de achterkant van twee lugs.

Vraagprijs: 2750,- ex verzenden
Verzendkosten of afgehaald: Kan allebei, gegeven de gelimiteerde aard van dit horloge het liefst face to face overdragen in een straal van 45 minuten rijden rondom de Noordoostpolder.

Foto’s:

Vergeef me de stofjes, dit is onder macro geschoten.

Bij interesse verneem ik het graag.

90 likes

Up, en kleine psychologische aanpassing naar 2699,- Euro.

Prijs is wel vast, want hij vreet geen brood. Letterlijk. Dit horloge is 30 jaar lang onderhoudsvrij te dragen. :slight_smile:

4 likes