Hierbij bied ik mijn Grand Seiko Limited Edition SBGW303 aan.
Deze Grand Seiko heeft een betoverende, diepgroene wijzerplaat met ‘Mount-Iwate’-textuur, geïnspireerd op het herfstlandschap bij zonsondergang op de majestueuze Mount Iwate in Japan. Het vergulde Grand Seiko-logo symboliseert de maan zoals die verschijnt tijdens een Japanse herfstnacht. De kast heeft de kenmerkende 44GS-vorm, maar dan in een compacte uitvoering van 36,5 mm.
Dit prachtige horloge heb ik een tijd geleden van de eerste eigenaar verkregen via een ruil op HF en heb ik sindsdien geen enkele keer gedragen. Deze Grand Seiko verdient beter.
Het betreft een full set, dus inclusief de originele bruin leren band die als extra bij het horloge is geleverd. Deze heb ik noch de eerste eigenaar er ooit opgehad, dus ook geen sporen van een bandenwissel. De vorige eigenaar heeft het horloge gedurende de eerste twee maanden regelmatig gedragen, ikzelf niet. Het horloge is m.i. in nagenoeg nieuwstaat, zelf kan ik weinig tot niets van gekke dingen vinden op het horloge.
Merk en model: Grand Seiko SBGW303G
Referentie: SBGW303G
Uurwerk: 9S64 (mechanische handopwinder)
Gangreserve: 72 uur
Dagelijkse afwijking: +5 tot -3 seconden per dag
Diameter: 36,5 mm
Dikte: 11,6 mm
Lug-to-lug: 42,7 mm
Lugbreedte: 18 mm
Waterdichtheid: 100 m
Garantie tot: mei 2030
Leeftijd: mei 2025
In mijn bezit sinds: juli 2025, verkregen via ruil binnen HF
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, full set. zie foto
Verzendkosten of afgehaald: Kan allebei. Afhalen in de buurt van Antwerpen bij een lekkere koffie. Verzenden enkel op risico van koper.
Vraagprijs: 4.500 euro verkoop, 4.700 euro ruilwaarde
Mijn voorkeur gaat naar verkoop. Bij ruil zoek ik naar eenvoud, zwart-wit, fijne detaillering, eenvoudige wijzers, niet te dik en niet te groot (<39mm). Ik denk aan Grand Seiko SBGX261, SBGR023, SBGA285; King Seiko SJE089, SJE091; Rolex OP 36 zwart, …
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.