Deze samenwerking met Ming en Massena is een echte topper. Het horloge is dan ook allang uitverkocht, en laat staan nauwelijks op chrono te verkrijgen. Ik heb een ruil vorig jaar gemaakt met @jehebtWATgekocht en nu mag deze naar een andere liefhebber.
Klik op de link Ming Massena wow voor mijn ervaringen, foto’s en achtergrond.
Merk en model: Ming x Massena labs 17.09
Diameter: 38mm
Leeftijd: 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): dec 2023
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Geen verzend alleen f 2 f
Conditie (krassen, werking etc): mooi, paar x binnenshuis gedragen
Soort uurwerk en kaliber: swarzch ettiene, uur kan individueel worden verschoven.
Vraagprijs: goedkoopste is op het moment 4K + euro (ongerekend vanuit chf),
Ik vraag 3250 bij verkoop en bij inruil 3400 euro (evt tudor, rolex oid)
wat foto’s…
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
12 likes
Up voor deze topper, heb je een voorstel? Hoor t van je🙂
1 like
Als je een Ming ziet, ben je verkocht🙂, met een kwaliteitsband uit Frankrijk; ben nu even daar maar over een week kan de Ming om jouw pols shinen, extra motivatie 100 euro off
Ps ruilen mag nog steeds🙂
1 like
Ming is gaaf, kijk op deze site voor meer info;
Ming
Sta open voor ruil, is nog wat onderhandelingsruimte🙂
Een mooie lume, zwevende cijfers een ander horloge 100 euro eraf (zweetgeld🙂) deze Ming kan veel banden hebben, nu zit de originele band erop, vrijwel elke kleur kan deze hebben, dus 3050 bij koop, ruil blijft staan
Up, prijsvoorstel mogelijk, ruil ook
1 like
Als je echt iets anders wilt, iets eigenwijs, een conversatie starter, dan is vandaag je dag, eenmalig vandaag onder de 3k, maar een andere band erop en deze is weer
met een mooie wissel voor mijzelf🙂
Bizar dat deze exoot blijft, was binnen een kwartier op internet uitverkocht🙂
2 likes
Blijft bij mij🙂, nieuw bandje verandert de stijl van deze topper
Deze mag toch op het einde van t jaar vertrekken, schitterend horloge, maar bouw in aantal af…
2600 euro voor deze limited, op chrono gaat deze ver boven de 3 k, m.n omdat deze ook gelimiteerd is, iig een fijne jaarwisseling, bedankt voor de aandacht
3 likes
2500 euro voor deze ming…onder retail … 
1 like
Vooralsnog laatste up voor deze topper, met twee banden
2 likes
twijfel is het begin van alle wijsheid…dit horloge is een excentriek gespreksonderwerp, draagt op rubber heerlijk, de orginele band is van topkwaliteit (met snel wisselen door springbar quickrelease) De diepte is op de foto leuk te zijne door de indices (cijfers) zweven
de honeycumb is gewoonweg heel lastig vast te leggen maar magische vakmanschap
ruilvoorstellen gehad, dat mag…vooralsnog mooie horloges maar niet passend binnen mijn collectie.
ps rechtsonder is zeker geen beschading maar smerige tengels
3 likes