Tk/Tr Oris 65 anniversay, drie banden

Ik durf te zeggen dat ik de grootste fanboy was van de 65. Heb veel verschillende modellen gehad en allemaal even gaaf gevonden. Maar ik draag nu een anderhalf jaar enkel nog 36mm en ik vind hem te groot.
Daarom een catch and release, draag hem dan ook niet om hem in deze mooie conditie te houden.

Hij heeft een krasje op brushing van de lug linksboven en opzij van de lug rechtsonder. Verder de klassieke veegjes op de gepolijste delen en krasjes op de caseback.

Hij is altijd op de tropic gedragen, de stalen band is helemaal nieuw. Enkel op maat gezet door Oris zelf.

Merk en model: Oris 65 anniversary edition
Diameter: 40mm
Leeftijd: januari 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2026
Factuur en/of certificaat: garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set. Stalen en lederen band (ongedragen) en extra rubber tropic band
Verzendkosten of afgehaald in regio: graag ophalen regio Zandvoort of Sloterdijk. Verzending mogelijk als koper dit wenst.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed, licht gedragen
Soort uurwerk en kaliber: Oris 733-01 (Sellita sw200-1 no date)
Vraagprijs: nieuwprijs 2250 euro en 145 voor de tropic, mag weg voor 1400 euro beide banden incl verzending

Ruil kan ook, mits kleiner dan 40mm. 36-38mm bijvoorbeeld. Bijbetaling mogelijk. En liefst geen gekke dingen of onbekende merken.
Ik denk aan Nomos Ahoi, GS SBGW231, Cartier (ws te duur :wink:)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Foto’s van de vorige eigenaar, met toestemming uiteraard.

13 likes