TK: Vertex M100a met veel extra's

Te koop:

Deze zou ik nooit verkopen… :face_with_peeking_eye:.
De alldergaafstu fieldwatch tot nu toe! Ik kan een promopraatje gaan houden maar dat zou verspilde moeite zijn. Gewoon hier kijken en het is onmogelijk niet enthousiast te worden over dit waanzinnige horloge.

(Alle credits voor @zulu)

Het horloge komt compleet met 3x vertex nato (nooit echt gebruikt), origineel zwarte lederen band (nooit echt gebruikt) en de stalen band. Deze laatste heb ik een andere sluiting gegeven omdat ik de originele sluiting te groot vond. Originele sluiting wordt uiteraard meegeleverd en is makkelijk weer te installeren. Het horloge en de stalen band zijn in gebruikte staat. Dat wil zeggen: er zitten enkele haarlijntjes/veegjes op bezel, kast, band en sluiting. Op het horloge zijn ze alleen te zien onder de juiste hoek en vallen ze niet op wanneer op de pols. Geen butsen of krassen. Wel enkele bandenwisselspoortjes (uiteraard alleen aan de achterkant). De groene canvas op de foto’s wordt niet meegeleverd.

Overall nog een prachtig horloge!

• Merk en model: Vertex M100A
  • Diameter: 40mm
  • Leeftijd: 12-2022
  • Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12-2022
  • Factuur en/of certificaat: alles aanwezig
  • Originele doos en/of eventuele accessoires: alles aanwezig
  • Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk. Verzendkosten voor koper.
  • Conditie (krassen, werking etc): 85/100
  • Soort uurwerk en kaliber: volgens de website een Automatic Sellita SW260-1
  • Vraagprijs: 2495

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

14 likes