Te koop aangeboden: Zwarte rubberen Omega band met gesp voor de Seamaster Diver 300M
Conditie: Perfecte staat, zo goed als nieuw heet dat geloof ik. Zelf slechts 5 minuten om de pols gehad, zie onderstaande foto’s.
Verzending: In overleg.
Prijs: €198,- … ik heb er twee weken terug 240 euro voor betaald.
… de adviesprijs is 360.
Extra info: Ruilen voor een blauwe (ref. 032CVZ010127 met dezelfde sluiting 025STZ010129, in dezelfde ‘nieuwstaat’) is ook prima! Ik heb inmiddels een blauwe Seamaster.
Geïntegreerde zwarte rubberen band voor de 42 mm Seamaster Diver 300M, met golfpatroon aan de binnenkant en gesp.
Alle horlogebanden en bandjes in de OMEGA-collectie zijn gemaakt van luxueuze materialen en vormen de perfecte aanvulling op uw horloge. Strenge productienormen en hoogstaande kwaliteitscontroletechnieken zorgen voor een consistente betrouwbaarheid. De OMEGA horlogebanden en bandjes worden met de hand gemaakt door de beste ambachtslieden en zijn verkrijgbaar in een breed scala aan designs, kleuren, maten en materialen - inclusief metaal. Combineer deze keuze met uw favoriete horloge om het een nieuwe uitstraling te geven.
Aldus de marketing afdeling van Omega… ![]()
–
Het horloge op bovenstaande foto’s is uiteraard geen onderdeel van de deal, de plant en andere zaken die je ziet ook niet. ![]()
Hiervoor staan recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Feedback op HF: Klik …