TL status inactieve leden

Goedemorgen!

2 likes

Hogere machten

2 likes

…of Jur was vroeg begonnen met de vrimibo…:face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Sinds dag 1 ben je een vaste bewoner op HF :blush:

Lets rock daffies flip flops on the highway :wink:

3 likes

Oh jij prachtkerel! :facepunch::ok_hand: Heerlijk HSB clipje…maakt mijn dag! :smiling_face_with_three_hearts: Phil Esterhaus…on a roll! :joy::ok_hand:

2 likes

119884cd-8583-4785-b830-d49767199233_text

Zo grappig dat er telkens weer pogingen gedaan worden om de code te kraken! :joy:
Maar ja …

Is deze vraag eigenlijk al beantwoord?

1 like

Hier kan ik mij in vinden.

Het is voornamelijk ook gewoon actief en positief meedoen op het forum. Credit where credit is due. Niet verwachten of eisen dat je opschaald. Bijdrages leveren en je wordt vanzelf gewaardeerd.

1 like

What the F… Waarschijnlijk zit ik al in het goeie topic… Waarom heb ik als TL3 maar 5 likes per dag om te geven?

Althans, die indruk krijg ik, want ze zijn al op! :sweat_smile::joy:

3 likes

:sweat_smile: 5? :exploding_head: Of ben jij nog steeds bezig met de vrimibo? :crazy_face:

1 like

Ja, je leest veel te weinig. Daarom ga je niet omhoog in level.

Ik zie net dat je bevorderd bent tot TL-3. Vreemd, met zo weinig leestijd :sweat_smile:

1 like

:joy::joy:

:shushing_face::zipper_mouth_face:

1 like

Dat is onjuist gebleken. Om meer te lezen, moet er ook meer lezenswaardig worden geschreven. Ik zie bijvoorbeeld afgezien van vaak relatief beknopte eerste NA indrukken, weinig recensies. En misschien staan alle sterke essays in topics waar ik minder mee heb (zoals vintage, techniek, en Rolex, want daar kom ik praktisch nooit)?

1 like

Volgens mij is op HF de graadmeter voor lezen…hoe lang ben je per dag actief op het forum? Dacht ik toch. :thinking:

1 like

Ah joh, topic kan weer dicht, @bnv is inmiddels TL3, all water under the bridge. :sweat_smile:

3 likes

Een jaar actief, welgeteld 4 dagen gelezen en 1 topic aangemaakt. En toch TL-3. Eigenlijk kan dat niet. Zo zie je maar hoe makkelijk het is om als Trusted bekend te staan, maar je eigenlijk niets toevoegt.

1 like

Ik heb het de facto al lange tijd geleden opgegeven te begrijpen en vermoedde inderdaad toch een meer manueel proces door hogere machten. Uiteindelijk vond ik dat kwaliteit moet winnen van kwantiteit, maar dat is een stuk moeilijker te meten. Bovendien, de kwaliteit van lezen is al helemaal niet vast te stellen.

1 like

Eigenaardige lezing. Misschien is kwaliteit van lezen dan toch vast te stellen?

Zoals hierboven al eens aangegeven: bezoekdagen komt volgens mij slecht overeen met actief bijdragen. Alleen bezoeken en lezen is aanwezigheid zonder bijdragen. In mijn geval worden er op iedere bezoekdag meer dan 3 posts geproduceerd en bovendien dat al redelijk consistent over een periode van haast drie jaar. Wat voor de een normaal en wenselijk is wat betreft internetgedrag is dat voor de ander niet. Ik neem aan dat ik die TL3 heb verkregen door recentelijk vrijwel iedere dag aanwezig te zijn, maar weten doe ik dat niet. Maar eigenlijk vind ik dat voor mezelf erg ongezond internetgedrag. Het echte leven ligt buiten het scherm. En dat is nog een andere reden dat kwantitatieve methoden volgens mij slecht uitpakken. Daarnaast is hierboven aleens de vraag opgekomen of kwantiteit niet is te automatiseren.

1 like

En met 314 dagen actief…

Niet dat ik het je niet gun @bnv Benjamin, begrijp me niet verkeerd. Maar de 365 dagen actief theorie is nu onderuit gehaald…

1 like

Voor hetzelfde geld zijn de parameters onlangs veranderd.

Maakt ook allemaal niet uit, toch? Niemand heeft het in de hand, behalve de mensen aan de knoppen!

Dat @bnv nu is gepromoveerd, is nu mooi meegenomen en geeft wellicht iets aan over gewijzigde parameters, of misschien wel aanvullende parameters…

Maar soit, door met de dag, want het regent niet hier dan

3 likes

Goed bezig!

Maar wel lekker! :watch::yum::joy: