Daar kan ik inkomen, maar het is wel helder signaleren voor andere leden.
Ik ben er dol op.
Nee niet doen dus idd. Altijd even de verkoop ervaringen doorlezen en ook de activiteit van het lid.
Ik denk dat degenen die kwaad in de zin hebben het geduld niet op gaan brengen…
Ik snap je punt, maar hij heeft de status niet zomaar gekregen. Lijkt mij…
Inderdaad. Maar dat geldt wel alleen op het moment dat het jou als lid vertrouwen geeft dat iemand eindeloos vaak lijkt te bezoeken, maar verder niet bijdraagt. Dat zou het soort TL2 zijn waar ik vraagtekens bij zou hebben. Het vervelende blijft dus, ook gezien de andere ervaringen hier reeds gepost, dat het allemaal zo eenduidig niet is. En daarmee is het dan ook weer niet zo vertrouwenwekkend.
Ik kan me overigens goed voorstellen dat wie hier alleen komt met het doel uiteindelijk te verkopen, zelf voornamelijk bezoekt en leest uit het blauw. Is dat dan wenselijke en vertrouwenwekkende activiteit?
Tenzij het bezoeken te automatiseren is. Daar ben ik niet handig genoeg voor, maar het lijkt mij zeker uitvoerbaar
Doe ik ook…want denk je dat ik hier iedere dag aanwezig ben.
Dat gezegd: waarschijnlijk moet je dan je doel alsnog goed kiezen. Sla eenmaal je kwalijke slag en wordt daarna verbannen en verguisd.
Ik probeer me daar niet mee bezig te houden. Ik vermoed nu dat ik met een bot praat
Waarom denkt U met een Bot van doen te hebben. Heb ik ergens deze indruk gewekt. Wellicht heeft U tips voor mij. Ik sta altijd open om mij te verbeteren.
Zo snel zal dat niet gaan. Moet je het wel erg bont maken.
Maar @SuperC,
Zoals net gezegd, snap ik je punt. En het is zeker belangrijk om een dergelijk mechanisme te hebben dat slechtwillende kan belemmeren, hun evil toe te passen.
Maar was er een tijd geleden niet iemand die hier echt meubilair was en vervolgens de hele boel had bedonderd?
Althans, daar heb ik, dacht ik, wel eens wat van voorbij zien komen… Zelfs filmpjes etc.
Daarmee bedoel ik dat rottigheid ook na jaren pas naar boven kan komen drijven…
Dat is dan weer spijtig. Hebben we toch nog meer behoefte aan een vigilante-mentaliteit dan ik dacht
Dat komt door de gassen
Teveel eiwitten veroorzaakt zwavelrijke gassen, dat klopt.
Humor wordt soms ondergewaardeerd.
Ow ja, ik kan nog steeds niet liken, dus ik LIKE jullie allemaal kapot!
Hier…vangen. Een paar van mij.
Heb er toch 225 per dag…