TL status inactieve leden

Als ik van iemand wil weten wat zijn (M/V/X) status is et cetera kijk ik even naar diens activiteit. Dat zegt me sowieso veel meer over de persoon dan een labeltje achter de naam. Oh enne als het over handel gaat helpen de reviews ook.

En verder snap ik al dat gedoe over “waarom hij wel en ikke niet?” ook nooit zo goed. Maar het levert wel telkens weer hilarische topics op met mensen die denken te weten waarom Jantje al zo snel TL3 is en Pietje achterblijft, terwijl die al veel langer meedoet. Wel sneu voor Pietje hè?

:beers:

1 like

Ondertussen is

Wel gierig me likes strooien, mijn knapzak blijft aardig leeg. :sweat_smile:

1 like

En toch stoïcijns op het hartje blijven klikken… :joy:

5 likes

Jij hebt er als TL3 150 als het goed is?

2 likes

Nee, slechts de helft. :sweat_smile:

2 likes

spit-take-laughing

…en al binnen een paar uurtjes op. :laughing:

2 likes

:man_shrugging:t4:

Volgens mij zit Steven Kings Leprechaun bij mij thuis verstopt en komt ie in de nacht tevoorschijn en jat ie al m’n likes.

Ik ga de kat maar weer naar binnen halen. :rofl:

1 like

…of beter buitenlaten. Die is de boosdoener…houdt van Likes :grin:

Let op je spelling: lijk

Nee, de lijken mag hij hebben, maar van m’n likes moet ie afblijven. :joy:

2 likes

1 like

Dat kan zeker zijn. Ik ben er schuldig aan dat onderwerp aan te snijden omdat werd beweerd dat TL2 bereiken zo eenvoudig zou zijn. Dat was het in mijn beleving totaal niet. In mijn beleving was ik al haast drie jaar actief lid met diverse bijdragen (behalve het openen van een topic dan), maar zeker niet dagelijks. Dat liet/laat mijn realiteit ook niet toe.

Yikes…krijg er een The Thing flashback van. :face_with_peeking_eye:

Hahahaha! Ik eigenlijk ook wel. :sweat_smile:

Maar Daf, let je een beetje op je likes? :rofl:

1 like

Ach denk ik nog wel zo’n 150 oid over heb. :joy::see_no_evil:

1 like

Ja hoor, hij wel weer.

Scheids!..

1 like

Pas je op…ik heb toch al zo’n 75 kaarten getrokken vandaag. :wink: :yellow_square:

Hahahaha!

1 like

Gekkigheid hierzo…je begrijpt ik de tijd probeer te doden tot er iets op de mat valt…:blush:

2 likes