Eens met @Jorrieeee om met terugwerkende kracht voor iedereen de nieuwe TL-2/3 criteria toe te passen. Niet waterdicht uiteraard maar alle beetjes helpen. En wellicht is het 365 dagen actief zijn criterium alleen niet genoeg?
Ach was er vandaag ook niet iemand die een deal had met een level3 figuur, en vervolgens ging e.e.a. niet door?
De titel " TL status voor oude leden" bevalt mij ook al niet
TL Status inactieve leden is wellicht beterâŠ
Tsja, Ook TL1 leden kunnen gewoon reageren op advertenties in het blauw, dus wdb win je nix met terugzetten.
actief als in de zin van lid zijn, of als in de zin van 365 dagen het forum bezocht hebben, of 365 dagen gepost, hartjes uitgedeeld. Nu lijkt m.n. dat eerste van toepassing te zijn
Daar verandert inderdaad ook niks aan, maar dan heb je zelf gewoon altijd de keus om er niet op in te gaan, toch?!
Mijn punt is vooral dat ze in off-topic mee kunnen kijken.
Holadiee Jordieee past u de topic titel nog aan?
Onnodig. Ik heb 2 keer een horloge verkocht aan een niet-actief op het forum zijnde lid. Was ik tevreden over.
Dit heeft natuurlijk op geen enkele manier betrekking op de iets minder jonge goden onder ons, waarde Hendrik!
Bravo!
VoilĂ !
Ik kreeg een betaal voorstel, ben er niet op in gegaan en daarom geen tl3 meerâŠ
Jaha je moet er wat voor over hebbenâŠ
Dit alles en dat op 365 verschillende dagen!
Dat is nu al zo. Kwaadwillenden kunnen niet terug in de tijd om een slapende account aan te maken, en om nou aan te gaan nemen dat er onder minder of niet actieve leden criminelen zitten vind ik persoonlijk wat ver gaan. Ik snap best de neiging om mogelijk onwenselijke figuren te willen weren, maar dit is het internet. Ik weet vrijwel niets niets van jou en jij niet van mij. EĂ©n van ons kan net zo goed een crimineel met horloge-hobby zijn als een weinig actief lid met een 10 jaar oude account. De drempel voor off-topic voor nieuwere leden is er al, en ik denk dat het een illusie is dat je veel meer kunt doen dan dat. Behalve dan dat iedereen zelf controle heeft over wat hij of zij post. Zo ben ik om deze reden erg terughoudend met fotoâs of info over mijzelf of mijn horloges plaatsen. Anderen plaatsen wellicht meer fotoâs maar zorgen dat hun identiteit nergens uit afgeleid kan worden. Ik denk dat dit de enige reĂ«le vorm van controle is die je hebt.
Dat gezegd hebbende heb ik geen issue met weinig of inactieve accounts terugzetten naar tl1
precies. Dat lijkt me eerlijker dan simpelweg aanmelden en iemand nooit meer terugzien. En die actievelingen wil je juist belonen met een TL-2 zodat ze schijnbaar meer kunnen doen en zien (dat hoop ik binnenkort te gaan ervaren )
Maar dat is nu al het geval.
Nog maar een paar dagen, jonguh!
Je kunt niet actief of weinig actief niet gelijkzetten met âniet betrouwbaarâ!
Niet iedereen is zo vaak en investeerd veel tijd in het forum. Maar dat maakt ze niet meteen onbetrouwbaar!
IK ga altijd ervan uit hoe het contact verloopt. Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Maar dat kan met een TL2 of 3 net zo!
Gewoon verstand begruiken en als je je geld vooraf krijgt is toch alles goed? En bij persoonlijke overdracht boter bij de vis!
Hoe doe ik dat?
Doe nog ff een spellcheck