Gewoon…ff aan je beg ruiken. Weetjewel weetjeniet.
Ik dacht dat je een beg aaid?
Er lijkt mij weinig relatie te zitten tussen iemands TL status en betrouwbaarheid of gedrag. TL status zegt iets over hoe actief men is op het forum. M.a.w., kijk, hoor, voel, ruik en proef (in het ervaringen topic, bijv.) Ik ben zelf te lang minder actief om te weten wat het verschil is tussen TL1 en TL2, maar heb wel het gevoel dat, omdat ik in het verleden vrij actief ben geweest, dit toch enigszins zou moeten meetellen in wat ik op dit forum mag doen.
Is natuurlijk nog steeds meer dan niet actief.
Het gaat om niet actieve leden.
En wat is daar te zien dat minder betrouwbare leden niet zouden mogen zien?
Honden, katten, konijnen, het bord eten van @koekoek
Een paar autotopics met wat dikke patserbakken, maar die zullen waarschijnlijk toch ook wel eens op straat komen, dus dan voor iedereen zichtbaar zijn.
Sorry, maar ik zie het probleem niet zo.
Dat komt omdat je een vernaggelde Pulsar, een Vostok en een Plagiani hebt liggen.
Jij kunt je adres bij iedere foto posten en je nog veilig voelen, oude kniert!
Hij heeft je in ieder geval wel geliked!
Ai, die had ik nog nooit gezien! Niks gezegd!
En dat was nog wel voorafgaand aan de verkoop.
Trouwens, wat een leuk woord.
Heb je dat zelf bedacht ?
Anders is het namelijk plagiaat
Niet zo plagen, Eddie…
Kerel…
Ik praat dagelijks Nederland, Engels en Duits…. Sorry als er egens foutje gemaakt wordt…
Ik heb om die reden geen spelcheck….
Dus moet je in dit geval met mijn foutje leven
Deze gebruiker zou naar de huidige criteria nooit geen TL2 geworden zijn. Daarvoor moet je 365 dagen actief zijn geweest. Die drempel ligt nu dus al hoog.
Namen? Rugnummers? 50 reacties zitten scrollen en ik weet nog niks.
Pappa Cor gaat even een luchtje eppen…
Kan dat flauwe topic gewoon dicht? Ik ben zeker niet actiefste omdat ik er simpelweg de tijd niet voor heb.
Niets om je zorgen om te maken…was slechts een geintje. Don’t sweat it.
Wellicht heeft dit lid zich aangemeld toen de criteria destijds nog niet zo strict was?..
Ik weet niet meer wanneer exact, maar bij de overgang naar de huidige software is iedereen die al lid was TL2 geworden