Als je niks nuttigs te melden hebt hoef je ook niks te posten toch? Gewoon lekker mee lezen…
Zeker niet.
Ik heb er even voor moeten zoeken maar dit is een berichtje van 9 jan 2024. Na de vernieuwing.
Misschien was het wel een boefje en is hij verbannen naar het eeuwige tl-1, er hangen hier wel meer rond die wat langer in tl blijven zitten
Er is al veel langer geleden eens een verandering in de opzet van het forum geweest , ik denk dat hij daar op doelt. Niet de recente overgang.
In 7,5 jaar 1dag gelezen.
Ik denk dat dat de oorzaak was
Hij zegt letterlijk bij de overgang naar de huidige software.
Hij hangt hier al wat langer rond. Ik zie hier iets uit 2015 van ons aller @Tissot62 , ik denk dat toen ook iets veranderd is.
Zie ook daaropvolgende reacties.
Ik doel op de overgang naar Discourse, de software waar het forum volgens mij nog altijd op draait. Daarmee kwamen ook de trustlevels.
Was inderdaad in 2015.
Ik dacht even dat het al vrijdag was…
Heb ik niet gelezen. Wat is er gebeurd? Die nare inbraak heb ik wel voorbij zien komen. Dat is echt vreselijk, maar wat is er gebeurd? Fill me in please.
Als die vernieuwing in 2024 was dan is mij die eer ook niet ten deel gevallen
Ik ging ervan dat het daarvoor ging
Daarover
Wat ik in korte tijd meemaakte, waren twee afzonderlijke leden die nog geen enkele TL-status hadden, niets hadden gepost, geen likes heen of terug, maar wel horloges wilden laten servicen.
Dank u de koekoek, heb ik ze -iets beleefder dan dat- medegedeeld. Genoeg gekkigheid de laatste tijd. Ik verwijs ze dan door naar het kaartje in het donkerblauw. Hoor ik dan ook weer niks op terug.
Het verwijderen van langdurig inactieve spookleden vind ik ook een prima idee; volgens mij werkt Timezone ook op die manier.
Thanks!
Wat ik me dan afvraag, wat heeft een inbraak met de status van inactieve leden te maken?
0 topics gemaakt, 0 berichten geplaatst, geen likes gegeven en dus zo goed als onzichtbaar aanwezig op het forum. Maar met TL 2 wel in de gelegenheid mee te kijken in Off-topic, waar soms toch wat meer wordt prijsgegeven omtrent interesses, hobby’s , auto’s, noem maar op.
Vooral het off-topic gedeelte afschermen
Ik heb zo’n gevoel dat dit een gevalletje schijnveiligheid is.
En dat kan zelfs averechts werken wanneer mensen het gevoel krijgen dat je in off topic van alles maar kunt delen.
Het blijft toch een openbaar forum , of je nu een arbitrair trustlevel hebt of niet.
Geheel met je eens.
Volgens mij een hoop sites, een jaar niet binnen geweest, account toedeledokie. Is ook weer voordelig voor de performance.