TL status inactieve leden

Dat heb ik me ook weleens afgevraagd (en lijkt dus niet na te zoeken). Ik heb meermaals op het punt gestaan om dat vervolgens toch de denken dat wat ik wil zeggen prima een reactie kan zijn op een bestaande thread.

Overigens over ongeveer 1000 dagen toch tenminste gemiddeld iedere drie dagen een forum bezoeken vind ik behoorlijk actief en consistent. Mochten er inderdaad 365 bezoekdagen nodig zijn, vind ik dat op die manier benaderd inderdaad nogal veel. Voor wie twijfelt: zo af en toe een kleine pauze in het digitale leven is best gezond, en ik kan met persoonlijk niet permitteren letterlijk iedere dag op ieder platform met mijn persoonlijke interesses bezig te zijn.

Ik weet niet wat je daarvoor uit moet trekken, maar zo bewonderenswaardig schat ik mezelf ook niet in.

2 likes

Je zit op 306 dagen actief. Nog 59 dagen actief zijn op het forum :wink:

Is alles van @meistersinger niet weg?

1 like

Als jij hiermee inderdaad kunt bevestigen dat dat is hoe die regel wordt toegepast kunnen we wel de wereld uithelpen dat het zo ā€˜gemakkelijk’ is om TL2 te bereiken. Behalve mensen met extreem veel vrije tijd, redelijk weinig competitieve aandachtspunten en een zeer regelmatig leven zullen dat in 1 jaar bereiken. Volstrekt niet makkelijk dus. Of het ook vertrouwenswaardig is…?

1 like

Ja, in ieder geval 365 keer het dorum bezoeken

Dat is best wel een flinke eis. Zoals @bnv al zei, dan moet je dus 3 jaar lid zijn als je elke 3 dagen een keer op het forum komt.

1 like

Aan jouw statistiek te zien heb je het voor elkaar gekregen om vrijwel geen dag sinds lidmaatschap over te slaan. Natuurlijk dwingt dat respect af voor je hart voor de zaak (tenzij je een bot hebt die dat voor je regelt), maar bovendien ben je ook al in min of meer datzelfde tijdsbestek naar TL3 gegaan. Dat vind ik dan ook weer raar.

TL3 is dan weer echt voor de behoorlijk actieve tl2’s

Dus dat rijmt 100% met elkaar

Dus dat kan je vrijwel gelijktijdig toegekend krijgen? Hoe het ook zij, ik kijk vrijwel nooit naar de statistieken van andere leden, maar ik denk dat ik met gemiddeld eens in de drie dagen tenminste aanwezig en lezend en dan gemiddeld minimaal 3 berichten posten een behoorlijk actief (interactief?) lid mag worden genoemd. Kennelijk ligt voor het toekennen van trustlevels die perceptie van ā€˜activiteit’ heel anders.

Zoals je zelf zei: een paar likes uitdelen en een fotootje plaatsen kan iedereen. Best makkelijk. Vertrouwenswaardig? Niet per se maarja ā€œzeā€ moeten het op de een of andere manier doen

Heb gehoord van een week erna, misschien zelfs een dag maar dat weet ik niet meer zeker. Maar in ieder geval kort op elkaar, dat wel.

1 like

Haha! Dus eigenlijk heb je ā€˜Trust’ op 2 en ā€˜Vigilante’ op 3! :wink:

1 like

Hulpsinterklaas klinkt wat vriendelijker :kissing_heart:

Op 365 dagen het HF bezoeken! Je bent al een aardig eind op streek. Even volhouden!

1 like

Vroeger was het makkelijk. Dat is dus aangepast

Je kunt 'm nog pingen blijkbaar, dus er bestaat nog iets. De avatar is ook bewaard.

Maar de posts vind je niet meer geloof ik

Zie ook wel eens een account in oude posts van iemand die reps postte… ā€œdefinitief geschorstā€ ook niet 100% gone zo lijkt het.

Die kansloze ups in het blauw zijn gelukkig verdwenen.

1 like

Volgens mij zijn er verschillende opties, deze zijn wel eens toegelicht. EV - Eigen Verzoek bijvoorbeeld, maar je kunt ook aangeven dat alles weg moet. Dus afh. van de situatie, heeft Jur andere mogelijkheden.

Zou graag weer TL1 willen :yum:

Get the fuck out of here boys met jullie TL status and whatnot :yawning_face:

Happy days HF :innocent: