Eerst was prijs een probleem (en de rest niet) en daarna kwamen allerlei andere redenen om ‘tegen’ te zijn. Ik had verder geen argumenten meer en heb gezegd wat ik belangrijk vind hierover.
Mocht je er inhoudelijk nog vragen over hebben, dan hoor ik dat graag.
Nee hoor, ben allang vergeten waar dit over ging.
Goedzo
Voor de terugkoppeling over TLs verkrijgen: ik weet niet meer wie suggereerde dat het aanmaken van een topic de sleutel zou kunnen zijn, maar ik moet voorzichtigjes concluderen dat dat zou kunnen kloppen. Ik lijk zojuist in één klap twee treden te zijn gepromoveerd. Zou ik dan al 100 dagen achtereen hier niet weg te slaan zijn geweest? Dat was toch de eis?
Je hebt daarentegen geen 365 dagen het forum bezocht; al ben je wel langer lid. Ik weet nu niet wat voorrang krijgt en/of zwaarder telt
Op dit moment moet je voor TL2, 365 actief zijn geweest op het forum. Dus ook al ben je 10 jaar lid, als je niet 365 actief bent geweest dmv actief posten, liken en topics aanmaken, dus domweg niet 365 sociaal hebt meegedaan, zul je niet promoveren.
Om van TL2 naar 3 te promoveren, ligt aan de hogere machten. Hierover zijn geen richtlijnen van bekend.
Dat dus. Al zie ik ook iemand met 166 bezochte dagen op tl2 staan. En dat lijkt geen ouder account, teruggekomen oud member, zelfde account maar nieuwe naam oid te zijn. Ogenschijnlijk.
Maar het kan soms anders gaan door allerlei redenen aldus jur in zijn laatste q&a topic. Vertrouwen we maar op, toch.
Verwarrend en minder eenduidig dan het lijkt voor de buitenstaander. Maar goed, we slapen er niet minder om hoop ik. Ik iig niet
Ik ben al sinds dag 1 TL3.
Dit wist ik dus serieus niet… Weer wat geleerd
Maarja, jij maakt dan ook salto’s met je Kia. Dan verdien je dat
Kijk…zo kun je het ook zien idd.
Zoals zovelen in het leven, zullen daar op HF dan ook maar vertrouwen in moeten hebben.
Goedemorgen!
Hogere machten
…of Jur was vroeg begonnen met de vrimibo…
Oh jij prachtkerel! Heerlijk HSB clipje…maakt mijn dag!
Phil Esterhaus…on a roll!
Zo grappig dat er telkens weer pogingen gedaan worden om de code te kraken!
Maar ja …
Is deze vraag eigenlijk al beantwoord?
Hier kan ik mij in vinden.
Het is voornamelijk ook gewoon actief en positief meedoen op het forum. Credit where credit is due. Niet verwachten of eisen dat je opschaald. Bijdrages leveren en je wordt vanzelf gewaardeerd.