To 'Day' or to Date? Today is the Date for a Day Date

De titaan die je noemt heeft deze gevonden en op die van hem zou zelfs Beëlzebub jaloers worden :rofl::rofl::+1:

3 likes

Nog ééntje dan

8 likes

Wat een gaaf horloge! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Geniet ervan samen!

1 like

1 like

Waanzinnig geil ding. Congrats.

Wat een prachtig exemplaar. Staat mevrouw meer dan goed :star_struck: proficiat @SAT, en vooral mevrouw sat :smiley::+1:

1 like

1 like

Gefeliciteerd! Leuk om eens te lezen dat het voor een ander is, en een zeer mooie keuze voor een dame.

Als jullie al 30 jaar samen zijn wil ik je graag complimenteren op je huid- en nagelverzorging. Ik weet niet hoe oud jij en je partner zijn, maar het doet me ook genoegen om middelbare lieden te zien met een gezonde teint en een gave huid. Dat wil op dit forum nog wel eens, eh, tekort schieten. :slight_smile:

4 likes

Ik ben zelf 54 en mevrouw SAT wordt 50 in december

Ik heb je compliment doorgegeven, thanks :sunglasses:

Lekker zo, nu wil die van mij ook zo iets :sunglasses:

1 like

Gaat deze opmerking nu echt onopgemerkt voorbij? :joy:

6 likes

Naast andere grootheden die daydate hebben gedragen:

Mochten jullie fan zijn van Bruno Mars, volgens mij heeft hij zelfde model :wink:

https://m.youtube.com/watch?v=AFxCO_DyzYM

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Bedankt allemaal voor de felicitaties, ook namens mevrouw SAT :+1::+1:

Mijn duit in het zakje: het horloge komt door de prachtig verzorgde nagels en huid nog beter tot zijn recht!
Ik ben zelf ook op zoek naar een DD, maar dan met een d.blauwe wijzerplaat. Dit voor mij zelf, want vrouwlief had al een gouden PP gekregen ter gelegenheid van ons 50-jarig huwelijk. We kenden elkaar trouwens al veel langer. Op mijn oude rimpelige huid zal de DD trouwens staan als een vlag op een modderschuit…

3 likes

Maar niet minder cool.

4 likes

Wat een topper. Van harte!

1 like

Vast niet! No Worries; zal je vast goed staan. :wink: Een Day Date is gewoon pure klasse en kan altijd. :+1:

(foto van vorige maand; zit nu met een ‘beater watch’ aan de pols :grimacing:)

3 likes

Altijd.

Dat pure klasse hangt nog steeds van de persoon af denk ik :joy:

4 likes

Mee eens. @taaiewillem… kan prima…

7 likes