To 'Day' or to Date? Today is the Date for a Day Date

Uiteraard. Een Day Date kan heel chique staan of heel patserig… De mens maakt het verschil. :slightly_smiling_face:

3 likes

Mooi! :ok_hand:

3 likes

Dank je! :+1:

1 like

Prachtig zeg!

2 likes

Voorlopig moeten we naar de oude foto’s kijken omdat het horloge bij RSC ligt voor een full service.

10 likes

Mooi hoor!

1 like

11 likes

Mooie wijzerplaat :ok_hand:

1 like

Het is een absolute beauty met die prachtige zwarte plaat!:heart_eyes::+1:

1 like

Eindelijk thuis sinds sep/ okt.

Service gehad bij RSC en getaxeerd inclusief 3 extra schakels voor de president (bedankt voor het vinden van de extra schakels Jeroen @Westate).

20 likes

Geweldig! :heart_eyes:

1 like

Thanks Marcel :+1::+1:

1 like

Mooie wijzerplaat :ok_hand:
Heeft dan toch best lang geduurd bij rolex.

1 like

:pray:t2::pray:t2::pray:t2:

1 like

10-12 weken volledige service en 2 a 3 weken taxatie.

Nu wachten op het taxatierapport :+1:

1 like

Damn :heart_eyes::ok_hand::ok_hand:

Wat is het toch een prachtig ding.

11 likes

Staat super, … om een damespols! :sunglasses:
Lekker man, wat zal je meissie weer blij zijn. Kan er weer jaren tegenaan. Mooi hoor.

1 like

Mooi hoor! Geweldig verhaal. Ik heb het net vanaf begin teruggelezen. Lekker samen van genieten!

1 like

Dank je, zeker voor een damespols. Omdat ze het horloge ook graag soms om mijn pols ziet hebben we voor de president drie schakels extra aangeschaft. Zij gaat het op een zwart suède band dragen (voor haar speciaal op maat gemaakt door AWCo) omdat ze de gouden band niet wilt beschadigen. Ik zal in de komende dagen de president eraf halen en het horloge voorzien van de suède band.

Ik moet zeggen dat ik de president wel geweldig vind :heart_eyes::ok_hand::ok_hand:

9 likes

Dank je wel :+1: