To Lange or not to Lange? Welke Lange?

Misschien een Saxonia met het blauw van de Fifty Fatoms?

Ref. 380.028

7 likes

Eens. Of met de maanfase:

https://static.watchtime.com/wp-content/uploads/2018/08/A_Lange_Soehne_Saxonia_Moonphase_Front_NY_2018.jpg

https://static.watchtime.com/wp-content/uploads/2018/08/A_Lange_Soehne_Saxonia_Moonphase_3_NY_2018.jpg

6 likes

6 likes

Klopt, de lugs worden er later aangesoldeerd. Een kast uit een stuk is natuurlijk veel mooier.

1 like

Ik moet bij Lange ook altijd hieraan denken…

Die is wat te prijzig. :sweat_smile:

Graag gedaan, altijd bereid om te helpen :stuck_out_tongue:

1 like

Geloof me als ik een budget van 30 K had. Maanfase. No contest. Daar hoef ik gewoon geen apart wat hoeft t te worden topic voor aan te maken. Dat was kopen en showen hier.

15 k is gewoon veel geld, weet niet hoe jullie t zien… Ga dit maar een keer in mijn leven uitgeven.vandaar de twijfel over welke uitvoering/kleur bij de ‘instap’ lange

4 likes

Heb ik aan zitten denken echter dat zal besteld moeten worden denk ik. En dan hopen dat die overtuigd. Merk dat ik al blij mag zijn dat ze uberhaupt een ks hebben liggen

I know. Qua draagtijd zal de BP een betere optie zijn echter die heeft al stevige concurrentie.

2 GS, 1 Rolex, BB58. Citizen NY40 vallen allemaal in de categorie daily voor mij. Dus daarom wellicht beter om voor een dresser te gaan

1 like

Stond laatst wel op UF nog een auf/ab voor rond 17 meen ik

Oef, je zult hem maar hebben…

1 like

+1…

Je hebt al dress watch met Nomos en GS.

BP mooi, sporty, dressie, saphire caseback. gouden rotor met platinum top laag etc… en een reverso er bij omdat het kan. Klinkt als een inkoppertje

1 like

Zonder enige twijfel de Saxonia in wit! Wat een chic powerhorloge is dat. Vrijwel de enige die daar -wat mij betreft- nog bovenuit komt is de Kleine Lange 1 Mondphase in wit. Maar goed die is ook bijna Saxonia x3. Denk niet dat ik -ook al zou die binnen bereik zijn- ooit zo veel zal stukslaan op een “lolloosie” Ter illustratie toch een kleine indruk. Ach hij is toch wel schitterend! :stuck_out_tongue:

Als ie dan teveel herrie maakt kun je het klepje dicht doen…

2 likes

Mhm lastige keuze, ik zou twijfelen tussen de Lange saxonia thin (witgoud) of de Blancpain en een Reverso (duoface dan wel;))

Jullie doen met serieus twijfelen :-(.

Omdat de BP idd meer draagtijd gaat krijgen dan de Lange want is een dresser. Alleen de BP heeft wel meer concurrentie…

Duoface en wat anders gaat m niet worden. Vind de meeste duofaces niet mooi en die wat ik mooi vind zijn weer te groot.

Verder even een vraag want ben ook wat filmpjes aan t bekijken.

Word de JLC Master ultra thin met twee wijzers niet meer nieuw gemaakt? Of ik kijk erover heen of? Want zie m niet meer staan op de JLC website.

Vind je de 5227 niets? Die vind ik wel iets sportiever dan een lange .

Ik ben een fan van BP Fifty Fathoms, maar Ik zou voor een witgouden ALS gaan. Lange maakt de mooiste dresswatches, alleen te hoog qua prijs. Zou onder het prijsniveau van Patek moeten zitten.
Dus je zal al snel uitkomen pre-owned of bij een dealer die korting wil geven.

Waarom vind je dat?