Vandaag een natostrap (James Bond, No Time to Die) gemonteerd op mijn Superocean Heritage. Wat vinden jullie?
Smash or pass?
Ik ben ook erg benieuwd naar jullie horloges op Nato, plaatjes worden gewaardeerd!
Vandaag een natostrap (James Bond, No Time to Die) gemonteerd op mijn Superocean Heritage. Wat vinden jullie?
Smash or pass?
Ik ben ook erg benieuwd naar jullie horloges op Nato, plaatjes worden gewaardeerd!
Pass voor alle NATO’s
Ik vind het wel tof. Van die twee opties is de NATO zelfs de leukste, in mijn ogen. De andere doet me niet veel, de NATO is wat een stijlbreuk maar werkt wel. Gewoon doen.
Mijn beste,
Kan prima!! Staat goed!!
Ook met betrekking tot de kleur.
Doen!!
Orologio Signaturis Temporis
Nice! Die squale vind ik ook ontzettend mooi, welk model is dat?
Nee-to.
Vind ze beetje teveel festival vibe hebben. Draag liever staal, leer of rubber bandjes.
Een James Bond hoort op een Omega…of desnoods op een vintage Rolex…maar goed. Geniet ervan
Die eerst nato is wel mooi. Zo te zien geeft ie wel een beetje af. Ik zou ermee teruggaan.
Staat niet gek, die Nato
… dat gedoe met dat te lange terugsteekfliepeltje door die ringen enzo. Nee. Niet mijn kopje thee. Dat gezegd hebbende, als 't wel je ding is vind ik dat helemaal prima. Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Jouw SuperOcean staat wat mij betreft prima op rubber!
Getrut in het kwadraat is het
Ik vind het goedkope ondingen
Single pass?
Nato is de veiligste manier van het dragen van je horloge én kan, zeker in dit geval van TS, mooier en stijlvoller zijn.
James Bond liep er niet voor niets mee hé;-)
Nato. Nooit.
No nato
Ik heb 3 op 4 horloges regelmatig op een NATO. Comfortabel, in loop van de dag makkelijk aan te passen (itt staal), veel kleuren mogelijk. En betaalbaar “ander” horloge.
Ik heb er een heleboel maar ik draag ze bijna nooit. Ik vind het idee leuker dan het in de praktijk bevalt.
De Diver-Down limited Gnomon.