To nato, or not to nato

4 likes

Ik vind het er vaak best goed uitzien hier en daar… maar voor mij ook een dikke pass… het draagt voor geen meter.

1 like

6 likes

Ben ook geen NATO fan maar vind deze combi dan wel weer erg geslaagd.

4 likes

Heel mooi.

Waar heb je die gele NATO gekocht? Die vind ik echt super staan op die Strela (wat een leuk horloge is dat!)?

Zeker waar :ok_hand:
Ook sinds vandaag naast nato en MN nu ook velcro op een NA :hugs:

3 likes

Via Temu. Zoeken op Okergele nato strap. Bij Alie geen okergele te vinden. Heb 2 iets donkerder mosterd gele straps van CNS via forumlid, die straps zijn wat langer en soepeler.

Als je horloge leuk vindt, alles is te koop. Nieuwe kost rond € 430,= bij poljot24. Loopt goed, geen krassen oid. Dus doe een goed bod en wie weet. Krijg je gele strap erbij.:sunglasses:

1 like

Zie veel opmerkingen over dubbele laag van nato onder t horloge maar dat hoeft niet en afknippen ook niet. Zie hier link naar foto hoe ik t meestal draag/ dubbel vouw. Blijft het horloge juist goed zitten zonder dat t te strak zit.

1 like

Heel mooi. Als ze deze ooit als GMT zouden uitbrengen, dan kocht ik hem direct.

1 like

Ik heb dit uiteraard vaker gelezen om het korte stuk af te knippen van de nato.

Maar jouw reactie hier heeft me ertoe aangezet om het daadwerkelijk eens te proberen.

Net al mijn nato’s gedaan!

Had dit jaren geleden al moeten doen!

Thanx! :ok_hand:

2 likes

Vind het wel mooi op een Flieger horloge die niet te dik is maar in combinatie met toolwatch niet zo tbh.

Ha cool :sunglasses: Veel beter en er af vallen zal niet snel. De alternatieve techniek om de korte aan de zijkant te stoppen zag ik hierboven ook, maar single pass is m.i. lekkerder.

2 likes

Die techniek had ik ook al geprobeerd.

Maar afknippen zit het best idd. :+1:

2 likes

Wel even langs het gasfornuis er mee (of een aansteker) en dan gaan ze ook niet rafelen :slight_smile:

3 likes