To sell or not to sell?

Die sluiting ook al zo goed afgewerkt:

3 likes

Gewoon de mooiste Rolex. Geen ‘kijk mij nou’ Rolex, maar een ingetogen model, tikje sportief. Alleskunner. Ik heb 5 andere Rolex modellen gehad, maar dit is by far de beste.

2 likes

Even wat tegengas, de polar moet blijven :wink: Alleskunner, hij kan altijd, maar is nooit perfect dus :stuck_out_tongue_winking_eye: De band en kast die voor elkaar gemaakt zijn, niet een bandenswapper dus.

3 likes

Maar vind de gewone Explorer geschikter voor een lederen band dan de ‘polar’, dus iig meer een bandenswapper.

Of Nato:

Zelfs rubber:

Heb ze zelf allebei, maar vind de Explorer één van de meest veelzijdigste horloges. Kan in veel situaties prima zijn ‘werk’ doen.

@Chopin: Ben je al om,… :wink:

5 likes

Of de voorkeur van @HanDavinci ;

7 likes

Don’t mess with an Explorer. Gewoon op z’n originele band laten dat ding!

1 like

Die moet nog een hoop leren,… :wink:

@tompj; helemaal met je eens, die van mij blijft ook gewoon op staal.

3 likes

Ho ho, even rustig. Ik hoef niks te leren, iedereen heeft z’n eigen voorkeur :sunglasses:

@SwedishChef, ik kan er niks aan doen dat de Explorer het mooiste staat op een jubilee band.

3 likes

:+1:

Aaah, nu zie ik het je hebt nog een ‘zwarte’ bril op. Sorry, niks gezegd. :wink:

1 like

Haha, gelukkig heb ik nog wel al mijn haar.

Ik ben zelf ook aan een (lange) spaartocht begonnen voor de 14270 of een OP. En ja, ik wil er inderdaad een jubilee band bij hebben.

Maar om iedereen tevreden te houden…dit vind ik ook subliem staan:

6 likes

We gaan niet katten hè! :wink:

Gelukkig maar; Staat hem zeker heel niet slecht!

1 like

:tired_face:

1 like

100 punten! Met die twee opties kun je niet verkeerd gaan. En heel eerlijk gezegd vond ik die Polar op jubilee best gaaf, hoewel niet voor iedere dag.

Heb jij met @emveezet of @Romero gepraat? :smiling_imp:

2 likes

WoW. Op rubber. Dat staat echt heel goed!

1 like

Ik geef je in deze niet graag gelijk, maar de lugs lijken te lang voor leer.

Eigenlijk een proportiefout, maar daardoor beter op staal. Wow. Dus niet voor mij.

Heeft de OP39 kortere lugs?

Draag hem meestal op de oyster, maar zo nu en dan op leer gaat mijns inziens prima.

Mijn 14270 op leer:

2 likes

Dat veelzijdige snap ik helemaal; hij kan altijd, ook zonder bandenswaps! Op leer wordt het gat tussen kast en lugs wel groot maar een nato vind ik mooi.

Maar met de Polar kun je ook veel kanten op. Heb op Instagram zwarte everest rubbers, Erika’s Originals en allerlei nateaux, waaronder leren voorbij zien komen; best leuk allemaal.

Ik neem in ieder geval nog even de tijd!

1 like

Begrijp me niet verkeerd, ik vind beide niet veelzijdig qua banden.
Was enkel na aanleiding van de post erboven. De Explorer (II) horen wat mij betreft op staal. Gewoon wat tegengas voor de lol.

Vind de Explorer wel veelzijdiger m.b.t. situaties. Het is een beetje een alleskunner.
Je hebt tijd genoeg, als ik morgen moet kiezen dan blijft mijn witte, maar dat had ik al aangegeven. Moet wel zeggen dat deze me erg verrast heeft. Heb hem dan ook pas net. :slight_smile:

1 like

Nope. Op staal of helemaal niet dan maar.