Je moet tegen de heritage ontwerpkeuzes kunnen. Ik heb er meerdere malen naar gekeken, maar over die fake rivets kan ik niet heen stappen.
Eigenlijk is Tudor gewoon de betere versie van Rolex, dus ja: simpele keuze
Ik wil ze allemaal Rolex Seiko Tudor Enz.
Ik vind het allemaal mooi.
Zolang het maar duikers zijn.
Gewoon Tudor kopen, sparen voor Rolex klinkt leuk, maar je weet niet wanneer en tegen welke prijs jij mag kopen … Tudor is redelijk te krijgen, dacht ik. Succes
Als je tot 1000 kan tellen en daarin het verschil kunt verdienen zou in dat doen.
Anders zou ik lekker de Tudor kopen.
Ja
Schijnt relatief makkelijk besteld te kunnen worden bij een AD, net als alle andere Rolex sportmodellen . Gewoon een flesje bubbels en een doosje bonbons meenemen voor de verkopers bij de AD’s
Ik zou me een stuk geruster voelen met de Tudor.
Als je toch serieus moet sparen voor de Rolex (zoals iedere normale sterveling) kan je er tegen dan vermoedelijk niet ten volle van genieten wegens te kostbaar…
Als je een paar Rolexen in de collectie hebt ligt dit anders kan ik mij voorstellen.
Ga voor de Tudor en mogelijks nog een of meerdere mooie aanvullingen op termijn, tenzij je echt je zinnen hebt gezet op die Rolex!
De Tudor zou ík zeggen.
Maar volgens mij wil je eigenlijk de Rolex… Dan doorsparen!
Als je er tegen kan om de hele dag naar een lachende nar te kijken dan moet je de Tudor nemen haha
Van dit soort fotos ga ik heel erg twijfelen. Misschien moet ik het gewoon doen. Kan ik er nu van genieten. En je weet nooit wat de toekomst brengt. Maar dan kan ik nu zeker genieten van een pracht horloge!
Ja joh gewoon kopen en dragen en daarna doorsparen voor een GMT Master II Pepsi terwijl je lekker van de Tudor geniet. Kun je geen buil aan vallen.
Ik kan een kleine bijdrage leveren met een paar foto’s van the real deal… waarbij ik gezegd wil hebben dat je met een Tudor ook echt een mooi en zeer goed horloge koopt
Ik liep een beetje tegen hetzelfde probleem aan. Het zijn alleen twee totaal verschillende horloges met verschillende budgetten.
Als je persé een Rolex wil dan moet je dat doen. Anders zit je voor je gevoel naar een net niet Rolex te kijken.
Als je hier iets ongevoeliger voor bent, weet dan dat je voor hetzelfde budget naast de black bay GMT ook (bijv) een Zentih El primero 38mm en een mooie Cartier Santos in staal kan kopen. Desnoods gedeeltelijk pre owned.
Mijn dilemma is nu; koop ik eerst de Tudor of eerst de Zenith.
Dat is een erg goed punt! Zenith is ook heel erg mooi,
Die liggen ook naast elkaar bij de lokale AD😉
Goed advies.
Als je de pols hebt voor de Tudor zou ik het zeker doen.
ik heb nu 2 onafhankelijke bronnen die bij deze Rolex aan de kermis moeten denken.
Een verschil van €13.000 is echt gigantisch. Beide zijn mooie horloges met voor en nadelen. Met de Tudor ben je wat meer low profile, maar je hebt wel echt een gaaf horloge.
Afhankelijk van hoe snel je kunt sparen zou ik voor de Tudor of Rolex gaan. Daarnaast kan ik een hoop andere leuke dingen bedenken om met €13.000 te doen en dan alsnog een vette Tudor hebt.
De Tudor is knapper zn kost een fractie. Makkelijker worden kuzes niet.