Met wat geduld is een Rolex GMT €9.200. Tot op heden heb ik bij de AD met wat geduld altijd de normale prijs betaald.
Ik vind de Tudor voor 3k echt de (veel) betere koop. Lekker van genieten en niet druk maken om een swirl of kras.
Met welke modellen dan? De gmt pepsi is voor 90% van de mensen gewoon onhaalbaar voorlopig.
Voor €9.200 een GMT Rolex kopen hoef je niet over na te denken lijkt me zo.
Ik geef mezelf een grotere kans om een winnend kraslot te kopen dan de mogelijkheid te krijgen om een GMT te kopen voor list.
€9.200 een GMT --> doen
Anders lekker voor lekker voor de Tudor gaan.
Dit zou nog een gunstig percentage zijn.
Dayjust 126333 en een 126233. Wellicht ben ik naïef over mijn kansen. Maar tot zover al mijn horloges bij dezelfde dealer vandaan dus stiekem heb ik hoop. Al weet ik dat je lang moet wachten.
Een Datejust is geen enkel vergelijk. Op 1 of 2 configuraties na kun je die zo oppikken. Ik neem het je totaal niet kwalijk hoor, maar het is wel een beetje wishful thinking.
Ik gun het @DPJ ook van harte, maar ik schat jouw kansen laag in. Er zijn een hoop mensen die veel meer besteden bij de AD aan incourante juwelen en horloges die zelfs geen GMT kunnen bemachtigen.
Tegenwoordig is het al een privilege om de Explorer tegen list te kunnen kopen.
Ik zie alleen jouw foto dus het voegt alsnog wat toe.
Verder vind ik de tudor gmt een van de allergaafste horloges ooit en is de pepsi door de verrotte markt toch niet te krijgen. Daarom stem ik tudor.
Is jouw HF kapot?
Ik zou de BLRO doen.
Als je het geld makkelijk kan missen de Rolex.
Wanneer je jaren moet sparen. Wat overigens heel lastig kan zijn omdat de Rolex prijzen mee stijgen gewoon de Tudor nemen.
Ze zeggen vaak tudor is de poor mans Rolex. Maar het is the smart mans Rolex.
De kwalitiet is top en doet echt bijna niets onder voor Rolex.
Ik had verwacht dat iedereen Rolex zou roepen maar mijn gevoel om ‘gewoon’ een mooie klok te kopen die je nu kan dragen lijkt toch de overhand te krijgen😊
De Tudor kost ca 3,5k de Rolex zeggen we grof 10-15k…
Voordat ik 3,5k uitgeef en er niet zeker van ben… koop ik voor 300-400 een hommage en ga dan eens echt nadenken wat ik wil!
Ik heb de Tudor BB GMT gehad en kan niets anders zeggen dat het gewoon top is behalve de band. De band is gewoon van het niveau likmevessie door zijn fake rivets en de wat goedkope flip-lock.
Die sluiting is juist geweldig. Solide en soepel tegelijk. Had je niet toevallig een aftermarket band?
Nee maar vergeleken met Rolex vind ik wel wat kwaliteitsverschil merkbaar.
Tudor is top! Als je uiteindelijk toch voor een Rolex GMT wilt gaan, haal dan een 16710 en niet de (in mijn ogen) lelijke nieuwe
Gaat alles goed, Junior?
Je lijkt wel ongesteld man
Aan TS, koop wat je mooi vindt en wat je portemonnee toe laat. Ik vind Tudor zelf een erg gaaf merk en zou het horloge los zien van Rolex.
Vind je hem mooi? Kopen? Blijft het kriebelen, koop je later een Rolex.