toch een druk jaar 😅

En dan te zeggen dat ik een rustig 2025 wilde hebben :roll_eyes:
Daar is dan weer helemaal niets van terecht gekomen :unamused:
De eerste kwam al vrij snel dit jaar en ja, het was eentje die ik niet kon laten zoals je in het topic toen kon merken :point_down:

Maar ik had me toen wel voorgenomen dat het ook de enige zou worden dit jaar :grin:

Maar ja, ik was weer gebeten door het beest en begon m’n focus weer eens op het vintage segment te leggen, door die mooie eenvoud en tijdloos design van de chronometer en de inspiratie op het vintage topics hier op HF zat ik al vrij snel op het wijde net te surfen :nerd_face:

Wat me het eerste toen weer aantrok was de citizen diamond flake, maar er gingen toch wel een viertal maanden overheen voor ik de juiste vond en die kon ik toen ook hier weer voorstellen :sunglasses:

Ik dacht dat het nu wel goed was voor dit jaar maar minder was waar want ik had toen ik naar die tweede zocht ook weer een oogje op de super deluxe laten vallen en man, ook weer zo’n beauty :heart_eyes:

Ik kon toen de boot ook weer voor een tijd afhouden maar wist toen eigenlijk al dat die vroeg of laat toch mijn kant op zou komen, dus bij deze stel ik u voor:

Nu was er toch weer eentje in mijn vizier geslopen toen ik de super deluxe terug op het web aan het oproepen was en dat was de hi-line :heart_eyes:
Ook weer zo’n mooi en tijdloos design zoals de vorige drie en deze was ook weer in NOS staat :+1:

Zeg, Jacobus, je leeft maar één keer hoor!! Druk maar snel op “kopen” en zo geschiede het
KLETS! PATS! BOEM! Meteen nummer vier dit jaar met een week tussen de laatste bestelling was het een feit dat het geen rustig jaar is geworden :rofl:

En hier is deze dan ook :point_down:

En dan nog eens alle vier van 2025 in volgorde :grin:

en ik mag deze week nummer vijf ook nog verwelkomen :laughing:

dank voor het lezen of kijken :+1:

32 likes

Lekker bezig, en er zijn nog 2 maanden om zaken te doen…:rofl::partying_face:

2 likes

Prachtig dit! :joy:

1 like

:+1:t2:

1 like

Mooie verzameling! Kijken of Sint en/of de kerstman nog wat in petto hebben…

1 like

Goed om te zien dat het altijd gekker kan dan bij mij zelf! :+1:

2 likes

Prachtige modellen Jacobus… genieten gewoon :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik begrijp dat je verslaafd bent aan zulke prachtige vintage horloges. Geweldig!

1 like

dat ga ik nu toch aan jullie overlaten :sweat_smile:

twee vrolijke mannen, maar ik denk dat ik er nu wel een beetje te oud voor ben :sweat_smile:

ik denk toch ook dat jij je quotum ieder jaar haalt :sweat_smile: :+1:

dank je nils, dit zijn zo een beetje de modellen die het momenteel doen voor mij :ok_hand:

moeilijk te weerstaan wel, daar heb je gelijk in :ok_hand:

2 likes

Zijn ook prachtig :ok_hand:t2:

Gooi ik er nog een simpele doorheen :+1:t2::blush:

2 likes

:open_mouth: :heart_eyes:
wow! en nog in NOS-staat, prachtig :+1:

1 like

Oh excuus…dacht dat ik in Citizen Vintage Only zat. :sweat_smile:

1 like

neen hoor, die mag hier best mee aanschuiven :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Prachtige aanwinsten dit jaar, wees trots op je collectie.

1 like

Superdeluxe aanwinst. Geniet ervan

1 like

Prachtige NA’s wederom Jacobus. Smaakvol

1 like