Ik zou voor een originele Constellation met pie-pan wijzerplaat gaan als je de globemaster mooi vind. Heb ik zelf ook gedaan. Ja is vintage en ja, die zijn gewoon te onderhouden. Hele degelijke uurwerken waar ze er tig van geproduceerd hebben.
Kan mij zeker wel vinden in jouw smaak ,maar dan de Pro wel op staal
De Cartier is alleen niet echt mijn smaak ,die zou ik dan vervangen voor een toffe Oris ( 65 of Aquis )
Dan kun je met een gerust hart elke maand flipperen uhh ik bedoel rouleren. Wel even opletten dat je niet naar 2 weken doorslaat ivm het maximum aantal advertenties hier
Qua 4 horloges:
Duiker is top.
BB Pro is top (luister niet naar @pasd deze moet op nato).
Connie is bijna goed (inruilen voor de gewone witte).
Santos mehhhh (ik zou het bij 3 laten)
Ik zou me al eens eerst de vraag stellen: als je nu zo’n Oris-manie hebt, is het dan wel wijs om die allemaal weg te doen? Je bent toch om een reden naar dat merk getrokken, vermoed ik?
De santos zou ik niet in deze configuratie doen, de pro zoals @pasd zegt wel op staal #luisterwelnaarpasd, en ik ben geen fan van Doxa dus doe maar een Panerai voor de minder voor de hand liggende toets.
De omega en doxa sowieso!
Carrière is nier mijn ding en de Tudor is op staal vele malen mooier, vind ik!
(Haast elk horloge vind ik mooier op staal dan op een nato)
Hmmm ja, ik snap het wel. Smaken verschillen, maar die Santos heeft ook niet mijn voorkeur. Je zou de Santos kunnen vervangen voor die groene Zenith Shadow, dan heb je ook gelijk een chrono in de collectie.