@Tokes ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Al op verschillende plekken op het HF laten zien, maar hier horen de credits voor @Tokes zeker thuis.
Het is alweer een paar maanden geleden dat er enkele horloges uit de lade van mijn pa(94) kwamen, waaronder een Pontiac Simpatico. Decennia lang in de lade gelegen, ongedragen.
Toke wist er wel raad mee, fantastisch gedaan, ik draag hem nu regelmatig.

Het prรฉ-Toke horloge:

Het post-Toke horloge:

5 likes

@Tokes heeft mijn Longines legend diver en full service gegeven. Heel erg tevreden over; fijne communicatie en het horloge loopt echt merkbaar beter. Dank je wel Toke!

1 like

Vandaag 3 horloges opgehaald die voor service bij @Tokes waren.

Echt top! Waarom?
Toke is een vakman. Werk conform afspraak en prijsopgave. Zorgvuldig, eerlijk en netjes. En ook nog gewoon relaxed.
En het allerbelangrijkste: Horloges weer in topconditie mรฉt garantie.

Tot de volgende keer :+1:

1 like

Ook ik heb recent een prima ervaring met Toke gehad. Van het Selita-uurwerk van mijn Glycine Combat Sub waren een paar tandjes afgebroken van het rad waar de kroon bij het opdraaien op aangrijpt, dus die moest vervangen worden. Dat heeft Toke samen met een overall servicebeurtje gedaan en hij is weer als nieuw. Prettig contact, prima gerepareerd, dus wat mij betreft een prima adresje. Met een volgend onderhouds- of reparatieklusje kom ik zeker bij hem terug.

@Tokes heeft mijn SARB van een servicebeurt voorzien. Het horloge loopt nu weer keurig, ben erg tevreden. Wat mij betreft een aanrader! Nogmaals dank!

1 like

Tokes heeft mijn UG mk1 een service beurt gegeven.
Ben goed op de hoogte gehouden en alles is fijn en vriendelijk verlopen.
Zou Tokes dan ook zeker aanraden voor een service beurt.

Weer een paar horloges na een servicebeurt bij @Tokes mogen ophalen. Vriendelijk, relaxed en professioneel :+1: Dank je wel Toke, goede reis!

1 like