@Tokes 👍👍

Zeer goede ervaring met Toke Grutters, @Tokes uit Cuijk. Aardige kerel en vakman die ook nog eens goede service geeft. Ondertussen heeft hij 3 horloges van mij onderhanden gehad.
Kortom: aanrader​:+1::+1:

6 likes

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Fijne communicatie, snelle service en een leuk gesprek over (vintage) horloges! De vintage Tissot die ik onlangs had gekocht liep redelijk nauwkeurig, maar had een veel te lage gangreserve en de datum versprong rond 6 uur. Tijd voor een beurt dus. Na het bezoek aan Toke loopt hij weer zoals het hoort. Tevens heeft hij de wijzerplaat, wijzers en uurmarkeringen gepoetst en het glaasje een beetje gepolijst. Nogmaals dank, @Tokes !

2 likes

Graag gedaan en was idd leuk.
En je weet het mocht er ooit iets zijn je hebt mijn nummer.

Gr,

2 likes

Zojuist bij Tokes geweest voor een probleem met een miyota 9015 uurwerk. Het euvel werd verholpen terwijl ik erbij zat. Neemt alle tijd, legde het probleem duidelijk uit en super geholpen :pray: thanx @Tokes

Die LaTrappe komt eraan :beer::wink:

5 likes

Graag gedaan en mocht er iets zijn just met me know!
En jummie jummie hoor!!

4 likes

Ik ben gisteravond ook bij @Tokes geweest om mijn SKX af te laten regelen. Tokes was zeer behulpzaam en legde alles duidelijk uit. Ik ben er erg blij mee.

Bedankt!!!

2 likes

@tokes heeft voor mij een service gedaan aan een lastige klant, daarbij ook het glaasje weer fris gemaakt.
Super leuke en vriendelijk communicatie, duidelijke taal en daarnaast levert hij vakwerk.
Een absolute aanrader, ik heb meteen al het andere wat service nodig heeft verzameld om hem kant op te brengen.

5 likes

Ik zie ‘m de laatste tijd al vaker voorbijkomen en ook ik kan conformeren dat de diensten van Tokes helemaal top zijn. Hij heeft m’n opa’s opwindhorloge nieuw leven in geblazen.

Helaas had ikzelf geen tijd om langs te gaan maar ook op afstand is alles snel en secuur afgerond. Makkelijk bereikbaar, denkt met je mee en hij hield me goed op de hoogte!

Kortom, helemaal top en zeker een aanrader.

5 likes

Alleen was er al een topic over ervaringen met Tokes:

@jur, kun je deze samenvoegen?

1 like

Ah stom! Had ik inderdaad even op moeten reageren.

wederom een super ervaring met @Tokes , mijn held!!!

Ik heb als erfstuk van mijn opa een stopwatch, mijn opa is in 1989 overleden en ik weet niet beter dan dat hij dit stuk had.
Als kind mee buiten gespeeld, als volwassene het gekoesterd.
Nu een service laten geven zodat ze nog heel heel lang in werkende staat bij mij kan blijven.
Ik ben ZO blij dat dit uitgevoerd is en ik wat zekerheid heb dat ze het blijft doen.

Daarnaast heeft voor mij het volgende project uit gevoerd met succes. Super leuk.

3 likes

Ook hier een prima ervaring met @Tokes ! Fijne communicatie en supersnel mijn horloges weer terug. Helemaal tevreden :blush: Aanrader!

Eerder vandaag bij @Tokes geweest om mijn horloge op te halen. Hij loopt weer als een zonnetje! Sneller en nette service, duidelijke communicatie, en een hele vriendelijke man. Aanrader!

Vorige week mijn Pelagos door @Tokes laten afstellen. Super snel gedaan (wat vertraging door een stevig aangeschroefde caseback) en loopt weer mooi op tijd. Fijne communicatie ook!

En door hem enthousiast gemaakt om zelf het uurwerk van mijn oude horloge te vervangen. Jammer dat Alma vertraagd is, de rest is al in huis :raised_hands:

1 like

Op de Rikketik van januari j.l vond ik een mooi oud Lanco horloge. Hier op HF gepresenteerd met de opmerking dat het niet wilde lopen. Probleem was een niet in de gebruikelijke documentatie terug te vinden uurwerkje. @Tokes reageerde met een berichtje dat hij er wel naar kon/wilde kijken.
Zo geschiedde.
Opgestuurd en na korte tijd weer helemaal geserviced retour met een afwijking van max 30 sec. per dag. Wat ik zeer goed vind voor een ca. 80 jaar oud horloge waarvoor geen onderdelen vervangen behoefden te worden.
Hulde voor Toke. Ik houdt 'm in gedachten voor een volgende service klus voor een oud horloge en beveel hem hierbij van harte aan.
Hieronder het bewuste klokje, in vol bedrijf, om de pols van Mevrouw Lexaf :joy:

5 likes

@Lexaf en je weet het mocht er iets zijn let me know!
En verder geniet ervan is een geweldig horloge!

Gr,

2 likes

@Tokes heeft een Tissot bumper uit begin jaren '50 voor me geserviced.
Toke is eerlijk en reageert snel, neemt de tijd om eventuele vragen te beantwoorden en is vakbekwaam.

Al met al een prima horlogemaker die ik kan aanbevelen.

1 like

Mijn Omega Genève met 1481 uurwerk is door @Tokes geserviced. Vlotte communicatie en prima werk, zelfs tijdens de drukke feestdagen. Bedankt! Ook bleek de veer te zijn versleten, deze zal ik ook door Toke laten vervangen (zodra hij er een heeft weten te bemachtigen).

Oftewel van harte aanbevolen!

1 like

Heeft onlangs een aantal horloges gedaan. Waaronder dit:

Super tevreden, bedankt Tokes!

Toke heeft mijn Bulova Super Seville onder handen genomen (servicebeurt). Hele fijne communicatie: goed bereikbaar, goede informatie op de juiste tijd en altijd in overleg.
Ik ben tevreden en beveel Toke dan ook van harte aan.