Tom146

Vorige week - via pb’s - prettig zaken gedaan met @Tom146. Tom heeft een Seiko van mij gekocht.

Alles is prima, snel en duidelijk verlopen;
Thumb’s up dus :+1:

1 like

Zojuist een Sarb065 opgehaald bij Tom. Vriendelijk forumlid!

1 like

En bevalt ie? Vind het nog steeds een heel mooi horloge, maar dresswatches krijgen bij mij te weinig draagtijd. Heel veel draagplezier gewenst naast je GS !

Ik vind hem zó mooi! Ik ben er echt heel erg blij mee. De originele band vind ik op zich wel mooi maar nog erg stug. Daarom zit er nu een blauwe Ko band op.

1 like

Dan is ie bij de juiste eigenaar terechtgekomen! Kan alleen niet de originele band waarderen. Maar met een mooie andere band… Zelden zo’n mooie wijzerplaat ook gezien.

Heb aan Tom een zwarte Hirsch band verkocht, snelle duidelijke communicatie en hij heeft het geld daarna gelijk overgemaakt, dus het bandje verstuurd…goede deal en prettig contact…aanrader dus :+1:t2:

1 like

Zojuist mijn Seiko Blumo verkocht aan @Tom146. Zeer prettige ervaring, prima contact, snel van besluit en een leuk gesprek bij de overdracht. Kan Tom ten zeerste aanbevelen.

1 like

@Tom146 heeft zojuist mijn laatste leren Zulu gekocht. Vanochtend zijn berichtje beantwoord en binnen no-time stond het bedrag op mijn rekening. Erg prettig!

1 like

Vandaag de Seiko Sumo ontvangen die ik van Tom gekocht heb. Prettige, duidelijke en correcte communicatie en afhandeling.
Zeker een aanrader en iemand waar ik graag nogmaals zaken mee zou doen (was ook niet de eerste keer :wink:)…Thanks !

1 like

Horloge gekocht van Tom, vlotte, heldere communicatie, zeer scherpe prijs, bomproof verpakt en snel verzonden. Klasse! :+1:t2:

1 like

Bedankt voor je reactie en veel draagplezier gewenst met de IWC.

1 like

Aan Tom mijn Tissot verkocht. Hij heeft er een tijdje op moeten wachten, want door omstandigheden kon ik hem het horloge niet op het beloofde moment sturen. Begrip van alle kanten van Tom! Dank daarvoor. En veel plezier met deze mooie Tissot! TU​:+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2: voor Tom!

1 like

:+1: :+1: :+1:
Leuke deal kunnen maken met Tom
Zeer vlot betaald.
Leuke communicatie
Prettig zaken doen !!
Bedankt @Tom146 !!!
:+1: :+1: :+1:

1 like

Van Tom @Tom146 een zwarte Breitling band en Breitling vouwsluiting gekocht. Ook deze tweede keer een zeer prettige transactie met Tom kunne maken. Heldere en snelle communicatie, zeer snelle verzending en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ook als verkoper kan ik Tom van harte aanbevelen.

1 like

:+1: Veel plezier ermee!

Vanmiddag een Swatch Irony Sistem51 opgehaald by Tom (Tom146).

De deal was snel gemaakt via PBs, en het horloge is precies zoals beschreven.

Heel tevreden met het horloge en de koop ervaring; Tom146 is een aanrader!

1 like

Hierbij ook een dikke duim voor Tom146 :thumbsup:

Prettig contact, vlotte verzending, helemaal top :slight_smile:

1 like

Onlangs horloge verkocht aan @Tom146 - goede communicatie en snelle betaling! Aanrader!

1 like

Vandaag een Stipto quartz binnengekregen van @Tom146. Snelle verzending en prettige communicatie; aanrader! :+1:

1 like

Vandaag een vintage horloge met een leuk uurwerkje erin (peseux 7001) ontvangen van Tom … een snelle verzending en een prima communicatie , ben er heel blij mee . Bedankt Tom :+1:

1 like