Tom146

Graag gedaan Ben!

Gisteravond afgesproken en mooi op tijd met @Tom146.met een drankje erbij en voor ons beiden mooie deal gesloten zoals afgesproken .
Was even gezellig :+1:

2 likes

Swatch verkocht aan Tom.
Goede, snelle en duidelijke communicatie.
Snelle betaling.
Helemaal top!

Zeker voor herhaling vatbaar👍

1 like

Vandaag heeft @Tom146 eindelijk zijn vakantiehorloge kunnen omgespen. Prettige koper, snel, communicatief. Prima dus :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Tom146. Deal was in de pb snel rond en een uurtje later stond hij al voor de deur. Betaald met (mijn eerste) Tikkie en meneer en mevrouw Tom146 waren weer onderweg.
Speeddeal!
Jur

1 like

@Tom146’s HFLE17 overgenomen, alles makkelijk en snel geregeld, en het horloge was 2 dagen later bezorgt!

Jochem

1 like

Horloge aan @Tom146 verkocht. Snel tot overeenkomst gekomen en de volgende dag een face to face overdracht. Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @Tom146. Duidelijke communicatie, snelle betaling, aanrader dus. :+1:

1 like

Prettige koper, snelle deal gesloten, betaling was vlot en communicatie top :+1:

1 like

Een mooie gebruikte horloge van hem gekocht :deze was netter dan verwacht, snelle communicatie en verzending.
TOP!

Vandaag een horloge bij Tom146 voor een hele schappelijke prijs afgehaald.
Horloge zag er precies zo uit als beschreven was.

1 like

Ik heb een horloge van @Tom146 overgenomen. Erg scherpe prijs, prettige duidelijke communicatie, razendsnelle verzending en keurig feedback! Helemaal top dus, een aanrader!

1 like

Deze week een mooie Jaeger-LeCoultre overgenomen van Tom @Tom146 en dat was een heel prettige ervaring! :slightly_smiling_face:

Het ging allemaal zoals we het op het forum graag zien: vriendelijke en efficiĂ«nte communicatie, snelle verzending en ‘bullet proof’ verpakking. Gewoon allemaal TOP! :+1:

Dank je wel Tom voor de prettige deal en heel graag tot een volgende keer! :blush:

2 likes

Weer een horloge van Tom overgenomen en ik val in een prettige herhaling van zetten: zeer prettige transactie, prima prijs, snelle verzending en een heel leuk horloge, geheel overeenkomstig de beschrijving. U begrijpt het, wederom van harte een aanbeveling. Bedankt Tom :+1:

1 like

Weer een horloge verkocht aan Tom @Tom146
Binnen enkele minuten was de deal rond en het geld al overgemaakt.

Snel / vriendelijk / duidelijk / eerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden!

1 like

Leuk contact met @Tom146 per pb en nog een vlotte betaling ook!
Aanrader!

1 like

@Tom146 heeft een bandje overgenomen. Goede communicatie en snelle reactie alsook betaling :+1:

1 like

@Tom146 heeft een MLC Pontos S Diver van mij overgenomen. Fijne communicatie en snelle betaling waardoor het horloge nog dezelfde dag verzonden kon worden. Volgende keer graag weer!

1 like

@Tom146 vanavond op bezoek gehad.
Zeer vriendelijke man met veel kennis van horloges en kalibers!

Hopelijk tot een volgende keer!
Aanrader 1st class

Jeroen

Prettige en vlotte deal met @Tom146 kunnen maken. Aanrader!

1 like