Tom146

Horloge (CWC G10) verkocht aan Tom. Vlotte en nette communicatie, snel eens over de prijs, en de betaling was zo mogelijke nog sneller! Veel ‘issued’ draagplezier Tom, graag tot een volgende deal! :+1:

1 like

Mooie deal gemaakt met @Tom146, prettige communicatie en snelle afhandeling. Topper!

1 like

Een Casio Pro Trek aan @Tom146 verkocht. Soepele snelle afhandeling en communicatie. Thanks Tom!!

Gr. Elmar

1 like

Tijdje terug een Aerospace van Tom gekocht. Reageert erg snel en horloge face to face met een kop koffie overgenomen. Aanrader!

1 like

Vandaag mooie klok (echt!) Van Tom ontvangen. Perfecte deal. Ik kan hem alleen maar aanbevelen als verkoper.

1 like

Vandaag de CWC G10 opgehaald bij Tom. Prima zaken en snel beschikbaar. Aanbevolen!

1 like

Deze week mijn CWC aan Tom @Tom146 verkocht. Dat was net als vorige keer een prima ervaring!:+1:

Aanbevelenswaardig forumlid, waarmee het heel prettig zaken doen is. Graag tot de volgende keer. :slightly_smiling_face:

1 like

Een mooie dresswatch van @Tom146 overgenomen. Heldere communicatie, conform beschrijving en super ingepakt. Bedankt :ok_hand:

1 like

Net een CWC binnen van @Tom146
Snelle verzending, horloge zoals beschreven en vriendelijk contact. Een aanrader dus!!!
Thanks Tom :+1:t2:

Leuke Citizen Promaster titanium overgenomen van Tom. Fijne en vlotte communicatie over en weer. Verzending puik verzorgd en meteen de volgende dag. Perfect…thx Tom. :+1:

1 like

En jij ook bedankt David!

1 like

Dikke pluim voor Tom alias @Tom146 . De Hamilton die ik van hem kocht liep niet helemaal lekker. Tom aarzelde geen moment, nam het horloge terug en nog voordat ik naar het postkantoor kon lopen stond het aankoopbedrag incl verzendkosten alweer op mijn rekening.

Klasse!

1 like

Hamilton Military overgenomen van Tom voor een scherpe prijs, ik heb em bijgeregeld en is nu top, bedankt ! :+1:

1 like

Van harte gegund en veel plezier ermee!

1 like

100% good guy.

Graag tot ziens! Gr. Roel

1 like

Ebel verkocht aan Tom. Deal was snel gesloten en fijne communicatie en betaling.
Bedankt voor het vertrouwen Tom!

1 like

Weer een prettige deal gedaan met Tom. Zoals altijd fijn contact en vlotte duidelijke afspraken. @Tom146 Veel plezier met je NA…:+1:

1 like

Hier ook een prettige deal met Tom! snelle communicatie en komt zijn afspraken na. @Tom146 veel plezier met het horloge!

1 like

Bedankt, gaat zeker lukken!

1 like

Onlangs een vraag in het lichtblauwe gedeelte geplaatst.
Tom reageerde super snel en kon mij helpen aan de exacte Crafter Blue strap die ik voor mijn Pelagos LHD wilde (zwart/rood).

Hartelijk dank @tom146 voor de snelle en prettige communicatie en afhandeling.

Groet, Roel

2 likes