De Nomos vandaag overgedragen aan Tom. Vlotte communicatie vooraf en gezellig praatje over de hobby tijdens de overdacht. Aanrader! Veel plezier ermee @Tom146!
De Nomos die ik paar maanden geleden verkocht heb is via @Tom146 weer in mijn bezit gekomen.
Dikke aanrader. Snelle en prettige communicatie. Alles volgens het boekje en bombproof verpakt.
Dikke thumbs up.
Hartelijk dank!
@Tom146 blij met de overname van de Omega armband. Vlotte communicatie en goed en vlug verzonden. Dankjewel
Met @Tom146 een prettige deal gesloten!
Communicatie was top en het geld was snel overgemaakt. Aanrader!
Fijn zaken doen met Tom aanrader!
Tom heeft een Speedbird van me overgenomen. Prettige communicatie, snel betaald en een bericht bij ontvangst: aanrader!
@Tom146 veel plezier met het horloge: bedankt!
@tom146 heeft een SevenFriday van mij overgenomen. Snel geld overgemaakt en het horloge even langs gebracht. Fijne deal!
Tweede deal!
En wederom een prettige ervaring.
@Tom146 Veel plezier met je Tag en je nieuwe avatar
Hier ook tweede deal met @Tom146, wederom meer dan prima verlopen! Thanks.
Oja, hij lust geen taart. Dus dat hoef je niet in te slaan .
Ik heb een horloge overgenomen van @Tom146 via de post. Fijne transactie en zeker voor herhaling vatbaar.
Horloge gekocht van @Tom146. Zelfde dag verstuurd, conditie zoals geadverteerd, fijne communicatie. Kortom: aanrader! Dank nogmaals, Tom.
Horloge gekocht van @tom146 maandje geleden, maar kon eerder nog geen ervaring plaatsen. Snelle afhandeling en verzending, horloge in verwachte mooie staat. Top!
Van Tom @Tom146 kun je blind een horloge kopen. Ook nu weer een fijne deal, sympathiek contact, uitstekend verpakt en een mooi horloge. C U next time Tom.
Horloge verkocht aan @Tom146 prettig contact en snelle betaling. Aangezien hij niet te ver bij mij vandaan woont ben ik zelf in de auto gesprongen om het te bezorgen. Zo konden wij ook nog even kennismaken en kletsen over de hobby, tot de volgende keer Tom
Zojuist een leren bandje verkocht aan Tom (@Tom146), … het was een soort van dealtje ‘met de snelheid van het licht’.
Tom is een sympathieke kerel, snelle betaler en fijne communicatie. Kortom prettig en ook wat mij betreft een aanrader! Dank je wel en veel plezier alvast met het bandje, als het goed is heb je 'm overmorgen in huis. Ligt klaar voor verzending.
Vorige week een vlotte deal gesloten met @Tom146 inzake een nette Hamilton.
Prettige communicatie, beleefd en vlot.
Ook de ontvangst van het horloge was vlot en correct.
Aanrader voor HF
Groeten Maichel