Tom146

Uitstekende deal met @Tom146. Goede communicatie, snelle deal, snel betaald. Niets dan goeds!

Zeer prettig zaken gedaan met @Tom146
Goed en snel contact en het afgesproken bedrag meteen keurig overgemaakt. Aanrader! :ok_hand: Tot een volgende :slight_smile:

Leuke vintage Oris van Tom @Tom146 overgenomen. Voldeed helemaal aan de verwachtingen en lekker vlot afgehandeld. :ok_hand:

Afgelopen week een Speedmaster verkocht aan @Tom146.

Alles verliep erg vlot en vriendelijk.

Met plezier in de toekomst nog eens.

1 like

Horlogebandje gekocht van @Tom146 Breitling met gebruikte gesp, alles snel duidelijk en erg tevreden!

Een zeer aantrekkelijke Kronos overgenomen van Tom - @Tom146. Bleek om de pols een echt mooie uitstraling te hebben. Voor de vraagprijs was het dus een zeer goede koop.
Kortom, met Tom is het snel en zeer prettig handelen :+1:

1 like

Een moonswatch (Jupiter) van @Tom146 mogen overkopen tegen een nette prijs.
Reageert snel, verzending verliep ook lekker rap. Zeer tevreden!

Tom zijn Panerai afhandig gemaakt in een vlekkeloos verlopen deal. Aardige gozer :+1:

Squale 1521 overgenomen van Tom.
Snelle deal, pakket goed verpakt en horloge is topšŸ‘

Gisteren een deal gemaakt met @Tom146 om mijn Blancpain x Swatch over te nemenā€¦ Alles was snel geregeld en het geld was binnen no time overgemaaktā€¦ Dus Tom is een goede vent om zaken mee te doenā€¦ Nogmaals veel plezier van het horloge.

Mvg Stephan

1 like

Stukje schrijfgerei aan Tom (@tom146) verkocht. Dat ging helemaal volgens verwachting, vlot en voordat ik het wist al betaald. Hele prettige communicatie. Aanrader!

Veel plezier met de pen Tom!
:star::star::star::star::star:

Een leuk klokje overgenomen van @Tom146. Ik ben onwijs blij hiermee, nogmaals dank voor de prettige contacten en soepele transactie!

1 like

Horloge verkocht aan @Tom146
Geld was al sneller bijgeschreven dan ik kon reageren.
Dikke aanrader dit forumlid :grinning:

Horloge verkocht aan Tom, verliep heel soepel, aanrader.