Uitstekende deal met @Tom146. Goede communicatie, snelle deal, snel betaald. Niets dan goeds!
Zeer prettig zaken gedaan met @Tom146
Goed en snel contact en het afgesproken bedrag meteen keurig overgemaakt. Aanrader! Tot een volgende
Leuke vintage Oris van Tom @Tom146 overgenomen. Voldeed helemaal aan de verwachtingen en lekker vlot afgehandeld.
Afgelopen week een Speedmaster verkocht aan @Tom146.
Alles verliep erg vlot en vriendelijk.
Met plezier in de toekomst nog eens.
Horlogebandje gekocht van @Tom146 Breitling met gebruikte gesp, alles snel duidelijk en erg tevreden!
Een zeer aantrekkelijke Kronos overgenomen van Tom - @Tom146. Bleek om de pols een echt mooie uitstraling te hebben. Voor de vraagprijs was het dus een zeer goede koop.
Kortom, met Tom is het snel en zeer prettig handelen
Een moonswatch (Jupiter) van @Tom146 mogen overkopen tegen een nette prijs.
Reageert snel, verzending verliep ook lekker rap. Zeer tevreden!
Tom zijn Panerai afhandig gemaakt in een vlekkeloos verlopen deal. Aardige gozer
Squale 1521 overgenomen van Tom.
Snelle deal, pakket goed verpakt en horloge is topš
Gisteren een deal gemaakt met @Tom146 om mijn Blancpain x Swatch over te nemenā¦ Alles was snel geregeld en het geld was binnen no time overgemaaktā¦ Dus Tom is een goede vent om zaken mee te doenā¦ Nogmaals veel plezier van het horloge.
Mvg Stephan
Stukje schrijfgerei aan Tom (@tom146) verkocht. Dat ging helemaal volgens verwachting, vlot en voordat ik het wist al betaald. Hele prettige communicatie. Aanrader!
Veel plezier met de pen Tom!
Een leuk klokje overgenomen van @Tom146. Ik ben onwijs blij hiermee, nogmaals dank voor de prettige contacten en soepele transactie!
Horloge verkocht aan @Tom146
Geld was al sneller bijgeschreven dan ik kon reageren.
Dikke aanrader dit forumlid
Horloge verkocht aan Tom, verliep heel soepel, aanrader.