Tom146

Uitstekende deal met @Tom146. Goede communicatie, snelle deal, snel betaald. Niets dan goeds!

Zeer prettig zaken gedaan met @Tom146
Goed en snel contact en het afgesproken bedrag meteen keurig overgemaakt. Aanrader! :ok_hand: Tot een volgende :slight_smile:

Leuke vintage Oris van Tom @Tom146 overgenomen. Voldeed helemaal aan de verwachtingen en lekker vlot afgehandeld. :ok_hand:

Afgelopen week een Speedmaster verkocht aan @Tom146.

Alles verliep erg vlot en vriendelijk.

Met plezier in de toekomst nog eens.

1 like

Horlogebandje gekocht van @Tom146 Breitling met gebruikte gesp, alles snel duidelijk en erg tevreden!

Een zeer aantrekkelijke Kronos overgenomen van Tom - @Tom146. Bleek om de pols een echt mooie uitstraling te hebben. Voor de vraagprijs was het dus een zeer goede koop.
Kortom, met Tom is het snel en zeer prettig handelen :+1:

1 like

Een moonswatch (Jupiter) van @Tom146 mogen overkopen tegen een nette prijs.
Reageert snel, verzending verliep ook lekker rap. Zeer tevreden!

Tom zijn Panerai afhandig gemaakt in een vlekkeloos verlopen deal. Aardige gozer :+1:

1 like

Squale 1521 overgenomen van Tom.
Snelle deal, pakket goed verpakt en horloge is topšŸ‘

1 like

Gisteren een deal gemaakt met @Tom146 om mijn Blancpain x Swatch over te nemen… Alles was snel geregeld en het geld was binnen no time overgemaakt… Dus Tom is een goede vent om zaken mee te doen… Nogmaals veel plezier van het horloge.

Mvg Stephan

1 like

Stukje schrijfgerei aan Tom (@tom146) verkocht. Dat ging helemaal volgens verwachting, vlot en voordat ik het wist al betaald. Hele prettige communicatie. Aanrader!

Veel plezier met de pen Tom!
:star::star::star::star::star:

1 like

Een leuk klokje overgenomen van @Tom146. Ik ben onwijs blij hiermee, nogmaals dank voor de prettige contacten en soepele transactie!

1 like

Horloge verkocht aan @Tom146
Geld was al sneller bijgeschreven dan ik kon reageren.
Dikke aanrader dit forumlid :grinning:

1 like

Horloge verkocht aan Tom, verliep heel soepel, aanrader.

1 like

Horloge overgenomen van Tom, snelste afhandeling van een hf aankoop die ik in 15+ jaar heb meegemaakt, gisteren om 12.30 mijn interesse kenbaar gemaakt en vandaag om 13.45 het horloge in huis! Het contact was verder ook erg prettig, absoluut een aanrader.

1 like

Hier nog een positieve ervaring met Tom @Tom146 :ok_hand:t2: Vriendelijk contact en super snelle verzending - en ik heb er een leuke Longines bij!

Tot een volgende keer, Matthijs

1 like

Squale bandje overgenomen van @Tom146 en dat ging razensnel, hele vlotte communicatie en het bandje kwam bomproof verpakt vandaag door de brievenbus. Ik ben er ontzettend blij mee! Ik kan Tom van harte aanbevelen. Vijf uit vijf sterren wat mij betreft …

:star::star::star::star::star:

Tot de volgende Tom!

1 like

:star: :star: :star: :star: :star:

Tom heeft mijn Nomos overgenomen. De deal was snel rond. Vandaag hebben we afgesproken onder het genot van een kopje koffie.
Nadat het horloge was goed gekeurd heeft Tom direct betaald. In de tussentijd hebben we nog wat zitten praten over de hobby.

Het is prima zaken doen met Tom! 5 sterren!

2 likes

Horlogebandje van @Tom146 overgenomen. Makkelijk contact over gehad, vlot opgestuurd, in goede staat ontvangen!

1 like