Geweldig knap werk
Ontzettend gaaf gedaan! Erg knap! Zou mooi zijn als je dit tot een eigen merk zou kunnen uitrollen. Veel potentiƫle klanten hier op HF
Wat voor motor gebruik je? Chinees, Japans of Zwitsers?
Ik denk er serieus over na! problemen zijn tijd en investeer geldā¦
Heb al mijn winders ook zelf gemaakt maar maak gebruik van het vroegere meccano.
Crowdfunding? En kun je je concept/prototype niet elders in elkaar laten zetten?
Misschien een leuk idee om met Han en Crusial een opwindbox te ontwikkelen om hun hfle horloge in op te bergenā¦hoe gaaf is dat
Het project staat zeker niet stil! ik ben nu bezig met een nieuwe PCB. Zodra deze 100% in orde is kan ik weer verder.
Goed idee. Misschien in de toekomst!
Volgens mij kun je op HF wel een aantal kwijt (eerst even vragen aan het beheer). Vraag een vooruitbetaling, maak duidelijke afspraken en bouw zo wat op. Je moet toch ergens beginnen. Dan krijg je meteen feedback vanuit de markt en kun je verbeteren.
dit zijn de betere artikelen! graag meer hiervan.
Nou, 1 klant heb je alā¦neem anders even contact met me op. Misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen.
Hhaha hier kan ik nou van genieten, het betere gehobby
En ook leuke watchwinder
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Wat een tof project zeg
Vooral het less is more gedeelte spreekt me zeer aan.
Heel cool Tom,
Ik denk dat jij het wel gaat redden met die studie van je, wat voor opleiding doe je, elektrotechniek, werktuigbouw of industrieel ontwerp?
@Roly @bertb @SwedishChef @Dpvh en iedereen met een lieve positieve reactie, bedankt! dit geeft mij meer motivatie om nog meer tijd en energie in dit soort projecten te steken!
Ik heb mechatronica gedaan en doe nu elektrotechniek. In de hobby ga ik door met 3d tekenen zoals je kan zien. Van alle markten thuis
Goede vraagā¦
(Semi) Bespoke watchwinders, potentieel leuk om met een hobby wat bij te verdienen
Ik zou deze twee uitvindingen combineren als diefstalbeveiliging