Too grail or not to GRAIL.... that is the question.

Schitterende collectie! Wel veel van hetzelfde. Vintage gouden Omega’s. Ik zou inkrimpen met de Omega’s en een dikke Rolex toevoegen. :sunglasses::+1:

1 like

Als je mij nou 10k geeft kan kom ik dichter bij mijn grail😂

Nou ja, zo graag wil ik hem nou ook weer niet. :sunglasses:

1 like


:woman_shrugging:t4:

7 likes

Het is niet mijn kleur :slight_smile:, maar het is een mooie polerouter die gelukkig ook niet te erg over de polijststeen is getrokken…

1 like


Wellicht is deze nog in betere staat

4 likes

Een DJ is een sporthorloge wat akelig dicht bij toolwatches ligt. Klaar, toch?

Ik snap de sjeu van de explorer over de DJ niet, die zijn niet bijster verschillend van spec of bruikbaarheid.

Kortom: Verzamelingetje zoals je het nu hebt houden, want leuk en gevarieerd. Don’t Grail. :slight_smile:

1 like

Jij maakt mij zooo hebberig! :see_no_evil:

1 like

Daar heb ik nou ook altijd last van als ik foto’s bekijk🙌🏼

1 like

Een toolwatch van een bescheiden formaat, en liefhebber van vintage? Kijk niet verder :slight_smile:

Met zn 36mm een zeer mooi formaat.

5 likes

Ik zie het ook niet.

Simpel maar erg doeltreffend. Wat dat aangaat is de Daytona nog een positieve uitzondering, met een chronograafcomplicatie. Simpel. :thinking:

@wen84, je hebt een waanzinnige collectie. :ok_hand:

Ik snap de kriebels maar om al dat moois ervoor weg te doen en dan voor altijd te blijven zitten zonder keuzestress, met alleen je ‘grail’. Is dat wat je wil? Twijfel hoort erbij, … doorsparen is wat ik zou doen. :sunglasses:

1 like

Die staat ook op mijn lijst! Ik vind die Gylcine Airman erg cool, ook moderne reissues.

Omdat de sub dials na de zenith uurwerken niet meer uitgelijnd zijn.

3 likes

Als je er even met een ander oog naar kijkt is de nieuwe juist meer in balans, de vlakverdeling op de wijzerplaat klopt beter. Bij de Zenith staan de subdials dicht op elkaar aan de onderkant waardoor er veel ruimte ontstaat tussen de tekstregels bovenin en de middelste subdials. Dat hebben ze toch maar mooi opgelost door ze iets omhoog te halen. Oog voor detail… :wink:

Stoort me niet.

Eens, daar kan ik ook slecht tegen.

1 like

Ik heb nu met beide ogen gekeken, maar ik zie het niet.

Ik ben het wel eens met je wat betreft de tekst. Ze zijn allebei te druk.

:heart_eyes:

3 likes

Oké.

wen84 …

Wanneer de 84 voor je leeftijd staat heel snel die grail doen! :wink:
Flauwe grap.
Ik ben er zelf inmiddels achter dat één grail leuker is dan meerdere net niet grail.

2 likes

Het nadeel van grails is dat ze meestal overtroffen worden door de volgende grail lol

klopt… ik heb ook niet maar 1 grail, ik zou geen moeite hebben met een lijstje te vullen:smirk: