Pas de Traser kunnen toevoegen met dank aan een forum lid van hier en kunne testen op werk bij zowel dag als nacht.
Als ‘tool watch’ liefhebber ben toch benieuwd welk model jullie vinden ontbreken buiten deze collectie, Rolex sub14060M, Luminox XS.3501. F, G-Shock GW-6900 en mudman om?
Ik ben benieuwd naar de ideeën of aanraders. Ook ben ik benieuwd naar jullie ultieme tool horloge die jullie bezitten, met foto uiteraard!
Op dit moment ben ik aan het sparen of aan het overwegen om de Breitling in te ruilen voor een Tudor.
In iedergeval ben ik nog erg aan het twijfelen tussen de Pelagos, Heritage Black Bay Chronograph : 79350-0002, of de Black Bay Pro.
Mooi avonturen horloge die ik echt kan waarderen. Vooral de 39 versie.
Maar waar ik bij de 14060 ook tegen aan loop is dat hij een super mooie clean dial heeft maar ik de datum soms wel mis. Ik ben bang dat ik dat hier ook ga hebben en daarom dan minder ga dragen.
Volgens mij heeft de eerdere generatie van de Khaki Field een waterdichtheid van 50m, deze Titanium variant 100m. Overigens denk ik dat je met beide alles wel kunt doen, maar ultieme toolwatch maakt het het niet.
Dan zou je een Apple Watch Ultra ook kunnen overwegen, daar kun je nog meer mee .
Zelf is mijn Doxa Sub 300T Professional een veelgedragen toolwatch, naast een groene CasiaOak G-Shock.
Kijk ook eens naar een mooi kleurtje , al is het maar om de pure functionaliteit van de kleur oranje - beste leesbaarheid onder water.