Wat? Help me even onthouden dat ik de volgende keer de Damasko om je pols schuif… dat valt namelijk best mee. Met mijn bescheiden 16,5cm polsen draag ik deze met verve.
Wanneer is dat dan? Want ome @HanDavinci is erg druk en stil, ome @anon50762135EV moest overwerken… Roept u maar.
Aankomende donderdag is dat. Of vrijdag, mag ook. Alle mogelijkheden.
Want de werkdruk van
is weer op een normaal niveau beland. Het was maar een weekje knallen, dus dat lijkt me wel weer ruim voldoende voor 2018. Vanaf nu gewoon lekker weer ambtenaren werkdagen á la @SwedishChef, @HanDavinci en @Fate_Amenable_To_Change graag.
Euh… dat is altijd de hamvraag. Korte termijn planning kunnen mijn hersentjes niet zo aan.
Haha, ja behoorlijk druk in de weekenden met you know what
Ik heb @anon50762135EV weleens die vraag gesteld. Ik kreeg van hem een selfie in de Vogue pose terug.

Die Archimede met donkere wijzerplaat is zeker erg aardig.
@SwedishChef, @HanDavinci, als dat een deal is start ik een whatsapp groepje om de plaats te bepalen. Roept u maar. En neem die Damasko mee.
@jeronimo, sorry voor het kapen van je topic. Maar @anon50762135EV kan je van alles vertellen over die Sinn 556l, terwijl @SwedishChef je kan vergasten op verhalen over die DA’s.
Ik blijf bij de Outdoor vanwege charme, ook al is het geen swapper pur sang.
Sinn 856 met of zonder tweede tijdzone .
Dit horloge is onverwoestbaar , loopt zeer goed met het SW300 uurwerk , is afgeschermd voor magnetisme , 200 m waterdicht , saffier ontspiegeld en bovenal getegmenteerd zowel kast als band en sluiting .
Met zijn bescheiden afmetingen past hij op iedere pols en bij elke gelegenheid
@SwedishChef, @HanDavinci, @anon50762135EV, @Fate_Amenable_To_Change geeft niet hoor. Altijd leuk!!
Is het niet voor mij, maar dank voor je input.
Zeker een mooi horloge, maar niet wat ik zoek. Dank je wel voor je bijdrage in deze.
Mooi maar teveel duiker voor mij.
Meer pilot maar ook mooi.
41mm
Whaha, beetje maar.
Iets teveel. maar bedankt voor je reactie.